معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج کارنامه درخشانی از خود در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در سطح جامعه به جای گذاشته است.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 18 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، جهانبخش عطایی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج نهاد انقلابی و مولود انقلاب است و در هشت سال دفاع مقدس، در بحران‌ها و در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و... ایفای نقش کرده و کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

وی افزود: بسیج الگوی وارداتی نیست و بزرگ‌ترین شبکه مردمی در دنیا است و یک الگوی غیرقابل جایگزین و بی همتا در دنیا بوده و کارشناسان بین المللی نیز به این موضوع اذعان کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به شعار هفته بسیج در سال ۱۴۰۲ افزود: شعار امسال هفته گرامیداشت بسیج، "بسیج امید ملت ایران" است که معنا و مفهوم خدمت چندین ساله بی منت بسیج به مردم را در عرصه‌های مختلف می‌رساند.

عطایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص بسیج، اظهار کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) ادامه داد: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای به نمایش گذاشتن دستاورد‌ها و عملکرد‌های بی نظیر بسیج است.

بیش از ۸۵۰ برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود

عطایی گفت: بیش از ۸۵۰ برنامه در رده‌های پایگاهی، حوزه‌ای، ناحیه‌ای پیش‌بینی و در طول هفته بسیج اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اهم این برنامه‌ها، گفت: نواختن زنگ بسیج در مدارس، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری، همایش هویت بخشی به بهبود یافتگان اعتیاد و راه‌اندازی مرکز مشاوره در شهرستان خلخال، برپایی بیمارستان صحرایی، حضور پزشکان متخصص در مناطق و ویزیت رایگان در درمانگاه‌های سپاه، برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان که طی سه سال حدود ۵۶۰ نفر با حضور خیرین، و دادگستری و بسیج حقوق‌دانان آزاد شده‌اند و امسال نیز ۱۵ نفر آزادسازی زندانیان صورت خواهد گرفت.

۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی افتتاح می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: افتتاح ۲۰ پروژه محرومیت زدایی، همایش ملی تکریم شبانان و گله داران و افتتاح ۵۷ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد و سپاه، دیدار ۱۰ میلیونی بسیجیان با حضور بسیجیان نمونه با رویکرد تربیت ۸ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به صورت حضوری و تصویری در سراسر کشور در مکان‌های شاخص استان از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار