اردبیل - ایرنا - رئیس سازمان بسیج سازندگی خدمت بی‌منت و مخلصانه به مردم از ویژگی‌های اصلی گروه‌های جهادی برشمرد و گفت: اهالی هنر خدمات گروههای جهادی را به صورت هنرمندانه روایت کنند تا علاوه بر امید آفرینی در جامعه ترفندها و شیطنتهای دشمنان نقش بر آب شود.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 19 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سردار محمد زهرایی روز یکشنبه در همایش گروه‌های جهادی شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد اظهار کرد: اجتماع گروه‌های جهادی در واقع لشگرکشی خوبان برای محرومیت‌زدایی از مناطق کم برخوردار است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی برخاسته از بطن و متن انقلاب با روحیه بسیجی هستند، گفت: همین تفکر و روحیه باعث توسعه، عمران و آبادانی کشور می‌شود و امروز در هر نقطه کشور توسعه و آبادانی مشاهده می‌کنیم، همگی در سایه همین تفکر و روحیه است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: جهادگران در واقع ایمان را در عمل ثابت کردند و امروز باید اهالی هنر به صورت هنرمندانه خدمات ارائه شده توسط گروه‌های جهادی را به مردم روایت کنند تا علاوه بر امیدآفرینی در جامعه ترفندها و شیطنت‌های دشمنان این مرز و بوم نقش بر آب شود.

سردار زهرایی با یادآوری وقایع صدر اسلام، افزود: تاریخ نشان می‌دهد همیشه ایمان با عمل، حلال مشکلات و گره گشا بوده و هرکس در عمل پیرو ولایت بوده در تاریخ ماندگار شده است.

وی در ادامه شهیدان محسن حججی، آرمان علی وردی و روح‌الله عجمیان را نمونه بارز ایستادگی و ایمان با عمل برشمرد و اضافه کرد: این شهیدان والامقام تربیت یافته مکتب جهادی بودند و امروز دنیا به صلابت و اقتدار آنها اعتراف می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی در ادامه با اشاره به تحولات اخیر فلسطین و جنایتهای رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد در نهایت حق بر باطل پیروز خواهد شد چرا که این وعده الهی است.

سردار زهرایی یادآورشد: ملت مظلوم فلسطین با ایستادگی و مقاومت امپراطوری رسانه‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین آنها را شکستند و بدون شک با ادامه مقاومت همینه پوشالی آنها بیش از پیش خواهد شکست.

وی با بیان اینکه قرن حاضر، قرن شگفتی‌ها خواهد بود، اضافه کرد: با مقاومت و ایستادگی مسلمانان دشمنان اسلام و قرآن شکست خورده و پیروز نهایی مظلومان و مسلمانان خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به ارادات و علاقه مردم استان اردبیل به حضرت ابوالفضل (ع)، ادامه داد: اردبیلی ها با الگو قرار دادن حضرت عباس (ع)، وفاداری را از آن بزرگ مرد یاد گرفته اند و مردمان این منطقه همیشه و در همه حال به شهدا، نظام و انقلاب اسلامی وفادار خواهند ماند.

به گزارش ایرنا در این همایش که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج برگزار شد ۵۷ واحد مسکونی مددجویان و ۶۵ کیلومتر راه آسفالت روستایی افتتاح و به بهره برداری رسید

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار