رییس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش باران و برف به ویژه در جاده کرج - چالوس اعلام کرد: مسافران قبل از سفر از وضعیت راه های این استان مطلع شوند.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 20 November 2023

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ "پیمان کرمی" اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در این استان ، مسافران با توجه به این شرایط ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری ، قبل از سفر از وضعیت راه ها به ویژه جاده کرج -چالوس اطلاعات کسب کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط احتمال ریزش سنگ در جاده های کوهستانی دور از انتظار نیست و رانندگان باید از توقف در حاشیه این جاده ها خودداری کنند.

کرمی یادآورشد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

وی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشوند.

کرمی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است .

مدیرکل هواشناسی استان البرز نیز پیش تر با اعلام هشدار سطح نارنجی اظهار کرد: سامانه سرد جوی همراه با وزش تندباد ، بارش برف و کولاک و باران از روز دوشنبه هفته جاری در این استان استقرار می یابد.

"آرش بهاروند احمدی" گفت : تحلیل جدیدترین نقشه های پیش یابی بیانگر تغییر وضعیت جوی از صبح دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در این استان حکایت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار