جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: رفتار وحشیانه علیه مردم مظلوم غزه آینه رفتار غربی ها است که با حمایت از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، ماهیت شیطانی و درنده خویی خود را بیش از گذشته به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ 20 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در اجتماع دانش آموزان بسیجی که ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات حضرت زهرا (س) سپاه استان برگزار شد، گفت: ماهیت شیطانی و درنده خویی دنیای استکبار با حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و قتل عام زنان و کودکان بی دفاع بیش از گذشته آشکار شده است.

وی افزود: مکر و حیله قدرت های پوشالی که سال ها از طریق رسانه بر دنیا و اذهان تحمیل شده بود در جنگ بین حق و باطل در غزه، به فرصتی جهت انزجار ملت های دنیا از اسراییل و حامیان آن تبدیل شد. حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی نشان داد غربی ها صرفا ادعای دفاع از حقوق بشر دارند و به چارچوب های انسانی متعهد نیستند.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: بازدید دیروز رهبر انقلاب از دستاوردهای موشکی سپاه پاسداران پیام آشکار انقلاب اسلامی به بدخواهان بود که اگر قصد کشاندن ایران را به عرصه جنگ دارید بهای سنگینی پرداخت خواهید کرد.

طاهرخانی ادامه داد: وقتی درخواست هایی برای ورود ایران به عرصه جنگ در غزه منتشر شد رهبر معظم انقلاب فرمودند که مردم فلسطین توانمندی شکست رژیم اشغالگر را دارند و فلسطین به دست خود جوانان فلسطینی آزاد خواهد شد.

وی در پایان اذعان کرد: امروز با تمام قدرت در میدان حاضر هستیم  و تا پیروزی نهایی در کنار مردم فلسطین می مانیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار