فرماندار رودسر از تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان تقدیرکردند
کد خبر: ۱۱۳۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ 21 November 2023

به گزارش تابناک گیلان فرماندار رودسر اظهار کرد: پرستاران فراتر از وظیفه عمل می کنند و همه ما نیازمند وجود با برکت پزشکان و پرستاران هستیم
وی با بیان اینکه بیماران در زمان مراجعه به بیمارستان و کلینیک و مرکز بهداشت شرایط عادی ندارند، تصریح کرد: نحوه رسیدگی به بیماران بسیار مهم است و لذا پزشکان و پرستاران به عنوان ناجی بیماران را پذیرش و از آنان مراقبت می کنند.
فرماندار رودسر با اشاره به بازدید اخیر خود از بیمارستان شهید انصاری، اضافه کرد: باید به توقعات قانونی و مادی پرستاران پاسخ داده شود.
حیدری خانه ها بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت را خط مقدم عرصه بهداشت و درمان دانست و گفت: باید اقدام به تامین امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی و دارویی این مراکز کنیم؛ همچنین توجه به زیست مناسب پرستارات و رفع ذغذغه های ذهنی کادر بهداشت و درمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه تمام وجود پرستار متعلق به سلامت جامعه است، عنوان کرد: استاندار گیلان پیگیر توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان استان است.
فرماندار رودسر با اشاره به روند احداث مرکز خدمات جامع سلامت چابکسر، اضافه کرد: اگرچه این مرکز خیر ساز است، اما برای تکمیل و تجهیز آن اهتمام داریم؛ بنیاد مستضعفان نیز آماده تهیه 2.5 میلیارد تومانی تجهیزات برای بخش بهداشت و درمان شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار