معاون هماهنگ‌کننده سپاه البرز گفت: تبیین اندیشه امام (ره) را لازمه کار اساتید دانشگاه است و آنها در تحولات حکومتی نقش دارند.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ 21 November 2023
به گزارش «تابناک البرز» احسان خورشیدی در نشست استانی اساتید بسیجی که در دانشگاه آزاد کرج برگزار شد، گفت: اساتید دانشگاه لوکوموتیو پیش‌برنده تحولات حکومتی هستند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه البرز با اشاره به اهمیت دانشگاه در ساختارسازی، افزود: به فرموده امام (ره) مملکتی که در آن مردم مخالف استکبار و مقدس نمایی هستند، آحاد آن بسیجی‌اند.
استاد دانشگاه امام حسین (ع) تبیین اندیشه امام (ره) را لازمه کار اساتید دانشگاه دانست و اظهار داشت: مقدس نمایی غفلت از آرمان و مسئولیت اجتماعی نسبت به دین است.
خورشیدی تصریح کرد: عده‌ای دین را قبول دارند اما در راستای در جهت آرمان دین حرکت نمی‌کنند، اگر دانشگاه رسالت خود را به خوبی انجام دهد سرعت آن در جهت تمدن نوین بالا می‌رود.
معاون سپاه البرز با اشاره به اینکه بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب منطق بسیج تبدیل تهدید به فرصت است، گفت: اگر مسئولین به فکر حکومت جهانی مهدوی نباشند خائن هستند.
خورشیدی افزود: در مکاتب مدیریتی دنیا مردم شهروند، ارباب رجوع و مشتری هستند اما در مکتب امام (ره) مردم ولی‌نعمت هستند و مسئولین نوکر و پاسخگوی آنها خواهند بود.
وی اظهار داشت: غرب با مدل حکمرانی خود اعتقاد راسخ به جهانی‌سازی اما انقلاب اسلامی اعتقاد به جهانی شدن دارد و همه باید برای تحقق آن قدم بردارند.
خورشیدی با اشاره به اینکه زمینه جهانی شدن بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین است، تصریح کرد: در دولت اسلامی حاکمان لایه باریک شده و کار به مردم سپرده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار