رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: قتل معتاد ۳۶ ساله کرجی بعد از ۹ ماه رمزگشایی و قاتل او در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی البرز دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ 21 November 2023

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حکمت الله شجاعی اظهار کرد: اواخر سال ۱۴۰۱ خبر وقوع یک فقره قتل با استفاده از سلاح گرم در منطقه حسن آباد کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که یک شهروند ۳۶ ساله که اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته، برای خرید مواد مخدر به محل وقوع حادثه رفته که با فروشنده مواد مخدر به اختلاف خورده که این درگیری منجر به قتل نامبرده به وسیله سلاح گرم شده است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: پس از چندین ماه تلاش و تحقیقات مستمر در نهایت مخفیگاه قاتل در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده دستگیر می‌شود.

سرهنگ شجاعی از معرفی متهم به مرجع قضایی خبر داد و در پایان خاطرنشان کرد: مجرمان و متخلفان اطمینان داشته باشند که در نهایت به دست قانون سپرده خواهند شد و پلیس دیر یا زود آنها را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار