مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه مطرح کرد؛
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: ٢۴ هزار بیمار در صندوق حمایت از بیماران خاص بیمه سلامت استان کرمانشاه نشان دار شدند.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 21 November 2023

رضا تحویلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: از سال گذشته که صندوق بیماران خاص افتتاح شده بیش از ٢۴ هزار بیمار خاص تحت پوشش قرار گرفته و نشان دار شدند.

وی افزود: مصوب مجلس در سال گذشته پرداخت وام ۵٠٠ میلیون ریالی به این بیماران بود اما امسال آن تسهیلات تغییر کرد و قرار شد که مبالغ معوق بدون بازپرداخت برای هزینه بیماران پرداخت شود در حال حاضر تمام هزینه درمان رایگان (در مراکز دولتی) است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: خدمات این بیماران متفاوت است و هزینه آن‌ها را در هر مرکز درمانی تقبل می‌کنیم خدمات شامل رادیوتراپی، شیمی درمانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، واکسن یا داروهای خاص است و برای آن‌ها بسته‌های درمانی تهیه شده است.

وی اذعان کرد: بیماران خاص حتما نسبت به نشان دار شدن دفترچه خود اقدام کنند و برای این کار می‌توانند از سامانه بیمه سلامت بهره بگیرند.

این مقام مسئول تشریح کرد: این بیماران به صورت حضوری نیز می‌توانند به دفتر بیمه سلامت در محله «کسری» شهر کرمانشاه مراجعه کنند.

وی ابراز کرد: این بیماران از پزشکان تقاضا کنند درخواست‌های آن‌ها را الکترونیکی ارائه دهند زیرا نسخه کاغذی را تحت پوشش قرار نمی‌دهیم و این کمک می‌کند تا خدمات رایگان به این بیماران ارائه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار