فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان داشت : در همه صحنه ها بسیج همواره در کنار مردم بوده و به عنوان یک تفکر جهادی و ارزشی هرجایی که نظام و مردم نیاز داشته باشند حضوری چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 21 November 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شاکرمی افزود : بسیج شخصیت هایی در طراز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بزرگانی را چون سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید همدانی و صدها شهید مدافع حرم تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی بیان داشت : امروز در هرجای عالم که بحث مقابله با ظلم و ستم باشد تفکر بسیج بر آنجا حاکم است.

سردار شاکرمی ادامه داد :  رژیم صهیونیستی آن رژیم قبل از طوفان الاقصی نیست، همانطور که حماس، حزب الله و جبهه مقاومت هم مانند قبل نیستند، این جنایتی که رژیم غاصب صهیونیستی، زنان و کودکان را قتل عام می کند و میلیون ها تَن مواد منفجره بر روی سر مردم بی گناه می ریزد، جنایتی هولناک است که افکار عمومی باید این اقدام را محکوم و در دادگاهی آنان را محاکمه کنند.

وی گفت :  مهران امروزه به عنوان یک نام بزرگ، نام آشنا و محل عملیات های بزرگ و نقطه قابل توجه در دوران دفاع مقدس و کانون جوشان اهل معرفت، بصیرت و زیارت است که بیشترین تردد از این مرز انجام می گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام مطرح کرد :  یک هزار و ۵۰۰ برنامه در این هفته اجرا می‌شود که این برنامه‌ها در قالب ویژه برنامه‌های نظامی، خدماتی، محرومیت‌زدایی، اقتصادی، بصیرتی، ورزشی، فرهنگی، اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت، اقتدار بسیجیان، کمک‌های مومنانه، یادواره‌های شهدا، توزیع جهیزیه، فعالیت‌های جهادی، ساخت یا تعمیر منازل مسکونی محرومین و دیدار با نماینده ولی‌فقیه برگزار می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار