استاندار فارس گفت: درس‌های دوره متوسطه آموزش‌ و پرورش باید آموزش حقوق زوجین را ارائه دهند.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 18 October 2015
تابناک فارس به نقل از فارس: سید محمدعلی افشانی شنبه‌شب در هشتاد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان فارس اظهار داشت: برای مقابله با طلاق و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی ، حقوق زوجین در دروس آموزش‌ و پرورش موردتوجه قرار گیرد تا دانش‌آموزان از ابتدا با این‌گونه مسائل و معضلات اجتماعی آگاه شوند.

وی افزود: نهادینه‌سازی ارزش‌ها، آئین‌ها و باورهای دینی و اسلامی متولیان فرهنگی ضرورت دارد و به‌ ویژه آموزش‌ و پرورش باید از تمام ظرفیت‌های آموزشی خود برای آگاه‌سازی جامعه و نسل جوان استفاده کند تا شاهد کاهش آسیب‌ها در جامعه باشیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: سرمایه اصلی کشور قیام عاشورا است  و انقلاب اسلامی با تأسی از آن به وجود آمد و جنگ تحمیلی  به پیروزی ملت ما ختم شد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: امروزه روستائیان ما نیز با داشتن ماهواره و اینترنت آنچه را که ما می‌بینیم روئیت می‌کنند و از این‌رو نباید نگران دستاوردهای انقلاب صنعتی بود بلکه باید با شناخت و تعمیق آگاهی‌ها به قیام امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورایی اذهان را واکسینه کرد و بر معضلات اجتماعی فائق آمد ضمن اینکه به‌ موازات آن باید نسل جوان را با روش‌های نوآورانه به ارزش‌های دینی و اسلامی بیشتر ترغیب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار