رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین از افتتاح پروژه «تئاتر شهر» تا دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 21 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، قاسم اللهیاری با اشاره به جلسه برگزاری شده بین اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار کرد: با برنامه ریزی و ترسیم یک افق هدفمند می‌توانیم در اجرای برنامه‌های فرهنگی گام‌های بلندتری برداریم و نسبت به معرفی ظرفیت‌های قزوین اقدامات موثری را به مرحله عمل برسانیم.

وی با اشاره به اینکه «قزوین» پایتخت خوشنویسی کشور است، خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های فرهنگی باید برای ماندگاری و تقویت پایتخت خوشنویسی قزوین تلاش کنند و همه مجموعه‌ها و مدیران با هم افزایی و مشارکت در این مسیر حرکت کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی به عنوان یک زیرساخت اساسی در کشور گفت: توجه به ضرورت برندینگ در حوزه‌های فرهنگی، هنری و گردشگری کمک زیادی به موفیقت در این عرصه خواهد کرد و بر این اساس تمامی ابزار‌ها باید در کنار این موضوع به کار گرفته شود.

اللهیاری از مشارکت و تعامل شورا ومدیریت شهری قزوین در اجرای برنامه‌های مشارکتی فرهنگی، هنری و قرآنی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد و عنوان کرد: در این راستا تاکنون اقدامات خوبی از سوی این نهاد صورت گرفته و در ادامه مسیر نیز آماده همکاری و تعاملات دوسویه هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: همچنین با تعیین سازوکار مناسب می‌توانیم استودیو شهر را که بسیار کامل و مجهز است برای ضبط صدا‌های ماندگار اذان و قاریان قرآن اختصاص دهیم.

وی با اشاره به مراحل تکمیل پروژه «تئاتر شهر» اذعان کرد: برای رفع کمبود‌های زیرساختی در حوزه فرهنگ شهر قزوین ایستاده ایم و تلاش خود را به کار بسته ایم و در این راستا نیز پروژه تئاتر شهر با تجهیزات به روز و با کیفیت به زودی و احتمالا تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار