استاندار گیلان در شورای اداری رودسر تاکید کرد:
استاندار گیلان با بیان اینکه همگان برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش داریم گفت: داوطلبان نامزدی انتخابات نیز باید رقابت سالم و با اخلاق اسلامی در چارچوب قانون را مورد توجه قرار دهند و از تخریب و تضعیف همدیگر خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ 22 November 2023

نقش مهم همگان برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رونقش مهم همگان برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رونقش مهم همگان برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رونقش مهم همگان برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رونقش مهم همگان برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رونقش مهم همگان برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان اسدالله عباسی عصر امروز (سه‌شنبه) در ادامه سفر یک روزه به رودسر، در جلسه شورای اداری این شهرستان؛ حضور در انتخابات را سرنوشت ساز دانست و اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی اجازه نمی‌دهند افرادی مسیر انتخابات را به سمتی که بدخواهان نظام به دنبال آن هستند، پیش ببرند و در این زمینه هماهنگی و همکاری لازم وجود دارد.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در عرصه‌های مختلف در دفاع و حمایت از نظام و انقلاب اسلامی گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر بدخواهان نظام را ناامید خواهند کرد.

عباسی با اشاره به چهار راهبرد تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت انتخابات افزود: در استان گیلان نیز با هماهنگی های انجام شده چهار راهبرد یاد شده برای برگزاری انتخابات پیش رو با جدیت دنبال می شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: برای برگزاری رقابت سالم با توجه به هماهنگی و اقدامات از سوی معتمدان و هیات نظارت بر انتخابات، آمادگی کامل وجود دارد و از آرای مردم صیانت کامل می‌شود.

*هرچه سریع تر پایان رژیم کودک کش صهیونیستی را جشن می گیریم

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست در غزه اظهار کرد: رفتار ددمنشانه و وحشیانه رژیم پوشالی صهیونیستی در غزه همه ما را غمگین کرده است که امیدواریم هر چه سریعتر پایان این رژیم را جشن بگیریم.

استاندار گیلان در ادامه سخنانش با بیان اینکه دولت برنامه‌های راهبردی را در دستور کار قرار داده و با توجه به عقب ماندگی‌های به جا مانده از گذشته، به صورت جهادی و شبانه روز تلاش می‌کند، اضافه کرد: ما نیز در گیلان برای خدمات‌رسانی به مردم همه ظرفیت‌ها را به کار گرفته‌ایم.

وی اظهار کرد: در بخش‌های اقتصاد کشاورزی، دانش بنیان ها، بخش های فرهنگی و اجتماعی، صنعت، عمران و آبادانی با توجه به اسناد بالادستی، منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه توسعه کار را با سرعت پیش می بریم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه کارهای خوبی انجام شده و در دست اجراست اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی راکد در گیلان به چرخه تولید پیوست و کارگران بیشتری مشغول به کار شدند.

* اشتغال و مسکن شهری و روستایی ۲ راهبرد مهم دولت

استاندار گیلان اشتغال و مسکن شهری و روستایی را ۲ راهبرد مهم دولت عنوان کرد و افزود: ضمن توجه به این ۲ راهبرد در گیلان باوجود محدودیت‌های زمین در ساخت مسکن، برای محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت های آب، برق و گاز و به روزرسانی مطالبات مردم تلاش ها انجام شده و همچنان در جریان است.

استاندار گیلان به برنامه دولت برای توسعه روستایی با اجرای طرح تکام (توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه) اشاره کرد و ادامه داد: با کمک و مشارکت مردم باید روستاها را توسعه داد و برای احیای ظرفیت روستاها نیز تلاش کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه گیلان با تهدید جمعیتی مواجه است، خاطرنشان کرد: میانگین جمعیت استان رو به پیری است و نیروی مولد کاهش یافته از این رو باید برای برون رفت از این تهدید همه همکاری لازم را داشته باشند.

عباسی با مهم دانستن ضرورت توجه به آموزش و سلامت مردم اظهار کرد: در حوزه آموزش مدارس باید تقویت و معلمان کارآمد از دانش آموختگان دانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش شوند.

وی در ادامه از راه آهن رشت- کاسپین و آزاد راه قزوین - رشت به عنوان ۲ ابر پروژه استان گیلان یاد کرد و افزود: افتتاح این پروژه‌ها اقتصاد منطقه را متحول می کند که امید است در ماه های آینده به اتمام برسد.

در این نشست فرماندار و امام جمعه رودسر و همچنین مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، ضمن بیان مسائل و موضوعات موجود این شهرستان، راهکارهای تحقق طرح های توسعه ای را در حضور مسئولان استان بررسی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار