نوآوری دیگری در مدیریت منابع انسانی:
سرپرست مدیریت منابع انسانی از طراحی و تولید نرم افزار نفت کارت توسط تیم سیستم های اطلاعاتی این مدیریت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 22 November 2023

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز به نقل از امور رسانه مدیریت منابع انسانی، ابوالقاسم حبیبی پور با اشاره به اینکه در حوزه‌ی فناوری اطلاعات، تولید نرم‌افزارها و سامانه‌های مدیریت منابع انسانی از جمله اقدامات حیاتی برای بهبود عملکرد سازمان‌ها است، اظهار داشت: با عنایت به ابلاغ بخشنامه جدید پرداخت نفت کارت و لحاظ نمودن معیارها و آیتم های مختلف در مبلغ پرداختی، این مدیریت با اتکا به توان داخلی و در کمترین زمان ممکن اقدام به طراحی، برنامه نویسی، اجرا و آموزش ذی نفعان و کاربران این نرم افزار نمود.

وی با اشاره به اینکه این نرم افزار بر اساس استانداردها و سیاست‌های امنیتی توسعه نرم‌افزار اداره فاوا تولید شده، بیان داشت: تولید این نرم افزار در راستای بهبود فرآیندهای مدیریتی و افزایش بهره‌وری در حوزه منابع انسانی و با هدف محاسبه دقیق و بروز مبالغ و همچنین تسریع در پرداخت صورت گرفته و با درنظر گرفتن نیازهای مدیران و کارشناسان منابع انسانی طراحی شده است.

حبیبی پور ادامه داد: نرم افزار نفت کارت فاز اول نرم افزار جامع فرآیندهای داخلی منابع انسانی است که دارای رابط کاربری کاربرپسند و ساده جهت استفاده از امکانات نرم‌افزار، قابلیت پیگیری عملکرد، مدیریت دوره زمانی، گزارش‌دهی دقیق و حفاظت از اطلاعات حساس و محرمانه منابع انسانی، سهولت استفاده، پیشرفته بودن و همچنین امنیت بالا از جمله ویژگی های مهم آن به شمار می رود.

وی با اشاره به دیگر مزایای این نرم افزار، بیان داشت: تولید گزارش‌های جامع و تحلیلی بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده توسط این نرم افزار، به مدیران در تصمیم گیری بهتر، کمک خواهد کرد و علاوه بر امکان ثبت جزئیات پرسنلی، مدیریت آن را با سرعت و دقت بالا فراهم می نماید.

سرپرست مدیریت منابع انسانی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تیم سیستم های اطلاعاتی و تلاش و همکاری کارشناسان مزایا و بازنشستگی در نهایی شدن این نرم افزار گفت: تلاش‌های نوآورانه همکاران در جهت رضایت حداکثری کارکنان، بهبود مستمر و ارتقاء فرآیندهای اختصاصی و داخلی مدیریت منابع انسانی، قابل تحسین و تقدیر است.

شایان ذکر است مرحله تست این نرم افزار در جلسه ای با حضور روسا و کارشناسان مزایا و بازنشستگی ستاد و شرکت های تابعه بررسی و همچنین بحث و تبادل نظر درخصوص ویژگی های آن، با موفقیت انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار