مهندس دانشی در نشست هم اندیشی راهکارهای کاهش تخلفات اداری کارکنان:
کد خبر: ۱۱۳۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ 25 November 2023

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، نشست هم اندیشی راهکارهای کاهش تخلفات اداری کارکنان صبح روز چهارشنبه 1 آذر ماه 1402 با حضور معاون وزیر نفت و مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات کارکنان وزارت نفت، دبیر هیئت عالی نظارت بر هیئت های بدوی در سازمان اداری و استخدامی کشور، مدیران عامل شرکت های تابعه، مدیران ارشد مناطق، مدیران عامل شرکت های ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان و گاز استان خوزستان برگزار گردید.

مهندس دانشی در ابتدای این نشست بعد از خیر مقدم به حاضرین به معرفی اجمالي شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب پرداخت و عنوان داشت: که این شرکت با در اختیار داشتن 42 هزار کارمند و کارگر کلکسیونی از انواع استخدام و قرارداد را در بر دارد. و با اضافه نمودن کارکنان شرکت های گاز، ملی حفاری ایران، شرکت اروندان، پخش و پالایش و خطوط لوله، حدود 80 هزار نفر از کارکنان وزارت نفت در خوزستان مشغول به ارائه خدمات می باشند.

ایشان با اشاره به هدف گذاری های متعالی که صورت گرفته گفت: کارهای بزرگی انجام شده که در دولت پیشین اذعان به نشدن آن ها می کردند. استکبار جهانی با دیدن این کارها و مجاهدت های پرسنل خدوم وزارت نفت در جنوب انگشت به دهن مانده است. لذا زحمات این پرسنل باید در معرض عموم قرار گیرد و دیده شود.

مهندس دانشی افزود: همکاران صنعت نفت در جنوب کشور به عنوان سربازان خط مقدم ولایت در جبهه تولید با عشق و ایثار همچنین با غیرتمندی تحت سخت ترین تحریم ها و کار پرفشار و مخاطره آمیز در شرایط ویژه دمای جنوب توانستند اهداف تولیدی نظام در دولت سیزدهم را محقق نموده و بیش از 900 هزار بشکه افزایش تولید ماحصل زحمات این تلاشگران می باشد. لذا این انتظار می رود که دستگاه های سیاستگذار نسبت به وضعیت معیشتی، حقوق و دستمزد ایشان التفات ویژه ای داشته و محدودیت ها و موانعی که از بیرون صنعت نفت به این سازمان تحمیل می شود را کاهش دهند.

دکتر علیان نژاد رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات کارکنان وزارت نفت، از عملکرد و فرآیندهای کاری این سازمان گزارشی ارائه نموده و دستاوردهای مرتبط به پیگیری و رفع موانع چگونگی کاهش تخلفات اداری وزارت نفت در دوره اخیر را برای حضار تشریح نمود. 

ایشان در ادامه بر سختی و حساسیت کار در صنعت نفت اشاره و نسبت به دغدغه های همکاران صنعت نفت جنوب در افزایش تولید علی رغم مصائب تحریم ها تاکید نمود.

دکتر علی دستافر دبیر هیئت عالی نظارت بر هیئت های بدوی در سازمان اداری و استخدامی کشور، نیز با طرح دو موضوع تنظیم سند تحول اداری در شورای تحول اداری کشور و چگونگی امکان کاهش تخلفات اداری کارکنان با توجه به ارائه نقطه نظرات مدیران عامل و مدیران ارشد صنعت نفت جنوب سخنان خود را ادامه داده و ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این منطقه با وجود سختی کار بر توجه ویژه به نیروی انسانی و تامین نیازمندی های قانونی ایشان تاکید نمودند.

در نشست حاضر مدیران عامل شرکت نفت و گاز اروندان، شرکت گاز استان، شرکت ملی حفاری و شرکت های بهره بردار تابعه مناطق نفتخیز جنوب، و دیگر مدیران به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان خود در این حوزه پرداخته و مشترکا بر: توجه ویژه به سختی و عظمت کار در جنوب کشور و اهتمام جدی بر حفظ حقوق و تمایز صنعت نفت با سایر دستگاه ها را به عنوان عاملی اثرگذار در کاهش تخلفات اداری کارکنان، تاکید داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار