سید اکبر غلامیان و حسن نادری با حکم استاندار قم، در جلسه شواری اداری استان به ترتیب به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم انتخاب و جایگزین محسن امیدیان و سید مهدی قریشی شدند.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۴ 29 November 2023

به گزارش تابناک قم، معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این جلسه بیان داشت: برای رسیدن به اهداف کلان اقتصادی در قم باید از ظرفیت نخبگانی و تولیدی در این استفاده استفاده حداکثری شود.

سید اکبر غلامیان ادامه داد: برای رسیدن به قله‌های پیشرفت در سطح استانی به موازات ملی، باید برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تدوین و روند اجرایی آنها با قدرت دنبال شود.

وی تصریح کرد: باید ظرفیت نخبگان علمی و صاحبان سرمایه در نظام تصمیم گیری استان قم، مشارکت داده شوند.

غلامیان گفت: قم بواسطه وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، حوزه‌های علمیه، موقعیت مواصلاتی و سایر مولفه‌ها، زمینه بی نظیری جهت رونق و رشد اقتصادی در آن وجود دارد که باید نسبت به آنها توجه لازم صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: رونق گردشگری زیارت، ایجاد ارزش افزوده از تولیدات بومی، بهبود تولیدات کشاورزی و تسهیل در روند سرمایه‌گذاری و ارتقای ضریب اشتغال و افزایش سهم بانک‌ها در توسعه قم، از مهمترین اهداف این معاونت در دوره جدید است.

در این جلسه از خدمات سیدمهدی قریشی و محسن امیدیان معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است حسن نادری پیش از این رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم بود، همچنین محسن امیدیان به عنوان مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری منصوب شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار