کد خبر: ۱۱۴۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 30 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، بدون کوچکترین تردیدی یکی از بهترین فوتبالیست های ایرانی در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، محمدرضا آزادی بوده است.

در روزهای نه‌چندان خوب نساجی در این فصل، درخشش محمدرضا آزادی تبدیل به تنها نقطه روشن تیم مهدی رحمتی شده و هواداران این تیم را به ظهور یک ستاره در خط حمله امیدوار کرده است.

مهاجم ۲۳ ساله نساجی امسال در هر ۵ بازی این تیم در مرحله گروهی به میدان رفته و ۴ بار موفق به گلزنی شده است. او به جز دیدار با الهلال در بقیه دیدارها دروازه رقبا را باز کرده و با ۴ گل زده، در رده پنجم جدول گلزنان قرار دارد. شاید اگر نساجی به جای حذف در مرحله گروهی، به دور بعدی راه پیدا می‌کرد، آزادی این فرصت را داشت که حتی به آقای گلی مسابقات هم فکر کند. او تا همین جای کار هم بیش از کریستیانو رونالدو ۳گله موفق به گلزنی شده است. آزادی پیش از این با پیراهن تراکتور تبریز هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرده بود ولی موفق نشده بود گلی در این رقابت‌ها به‌ثمر برساند. او در بازی هفته آینده نساجی مقابل الهلال هم شانس اول گلزنی تیمش است و امیدوار است با خاطره‌ای خوش این فصل را به پایان برساند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار