استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت:مطالبات شهرداری باید از سوی ادارات و دستگاه های اجرایی پرداخت شود که شهرداری ها بتوانند اقدام لازم را در راستای ایجاد محیط با نشاط برای مردم فراهم کنند.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 02 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا روز شنبه در جلسه شورای اداری این استان با تاکید بر سیما و منظر ادارات یکی از موضوعات مورد توجه در استان که باید در دستور کار جدی مدیران قرار گیرد، اظهار کرد: سیمای ادارات نقش مهمی در تکریم ارباب رجوع و ایجاد روحیه نشاط در بین مراجعه کنندگان به ادارات و دستگاه های اجرایی دارد.

وی با اشاره به اینکه هزینه کردن چهارچوب دار در حوزه زیباسازی سیما و منظر ادارات، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری در حوزه سرمایه اجتماعی، بهره وری و اقتصادی است، گفت: همه دستگاه های اجرایی در راستای مناسب سازی ادارات برای حضور معلولان را فراهم کرده و موجب تزریق حس خوب به شهروندان با زیباسازی منظر ادارات شوند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه ادارات و دستگاه های اجرایی حداکثر ظرف مدت سه هفته فرصت دارند که نسبت به مناسبت سازی محیط اداری خود اقدام کنند، یادآور شد: اقدامات لازم در سطح شهر در زیباسازی، روشنایی و فراهم کردن امکانات لازم در پارک های شهر برای ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان اقدامات لازم انجام شود.

بهرام نیا با اشاره به اینکه برخی از مسایل روحی و روانی مردم متاثر از محیط است، ابراز کرد: مطالبات شهرداری باید از سوی ادارات و دستگاه های اجرایی پرداخت شود که شهرداری ها بتوانند اقدام لازم را در راستای ایجاد محیط با نشاط برای مردم فراهم کنند.

وی با تاکید بر بیان و اطلاع رسانی دستاوردها نظام و دولت در راستای امیدآفرینی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان، گفت: اقدامات بزرگی در سطح استان در حوزه های مختلف انجام شده که مدیران و مسولان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بایستی این اقدامات را برای مردم بیان کنند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه مدیران بایستی در بین مردم حضور داشته و ارتباط خود را با مردم تقویت کنند، یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی مشکلات و تقاضاهای مردم را باید در اسرع وقت پاسخگو بوده و از هر گونه بروکراسی اداری در راستای خدمات رسانی به موقع و به هنگام به اقشار مختلف مردم خودداری کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی صادق الوعد است، خاطرنشان کرد: به همه مدیران توصیه می شود که در تحقق وعده ها و تکمیل کردن پروژه های نیمه تمام در راستای بهره مندی مردم از منافع طرح ها، بیش از گذشته تلاش کنند.

وی با تاکید بر توجه به نسل جوان و ارتباط با این قشر آینده ساز، یادآور شد: مسولیت ها در ادارات و دستگاه های اجرایی بر اساس شایسته سالاری با بهره گیری از جوانان و توان و ظرفیت آنان مورد توجه قرار گیرد.

بهرام نیا با تاکید بر توجه و راه اندازی و احیای واحدهای راکد تولیدی در استان، ابراز کرد: دستگاه های اجرایی مربوطه و بانک های عامل همکاری و اقدامات لازم از طریق ارایه تسهیلات لازم برای احیای واحدهای راکد داشته که زمینه اشتغالزایی بیشتر در استان فراهم شود.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس، اظهار کرد: آیت الله شهید مدرس، جان خود را برای حفظ استقلال و مبارزه با استبداد فدا و برای اعتلای دین و استقلال کشور مجاهدت کرد.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه و عمل ایشان الگویی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، افزود: امید است که نمایندگان عزیز با نصب العین قرار دادن سبک و سیاق آیت الله مدرس ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مجلس به معنای مردم، حاکمیت و حضور مردم است، ابراز کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیام و خواسته مردم که قانونگذاری متقن و چهارچوب دار در راستای استیفای مطالبات مردم و اعتلای نظام و انقلاب اسلامی و کشور را بر عهده دارند.

بهرام نیا با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین، افزود: رژیم صهیونسیتی در حمله به غزه، نه تنها دستاوردی نداشته بلکه خوی ددمنشانه و مرام جنایتکارانه این رژیم، برای مردم جهان مشخص شد و در واقع امروز شکست بزرگی برای این رژیم منحوس در سطح جهان رقم خورده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه طوفان الاقصی نماد ایستادگی و قدرت و اقتدار جبهه مقاومت بوده است، تصریح کرد: جنایت این رژیم و ناتوانی در برابر مجاهدان فلسطینی، افتضاح سیاسی برای نظام استکباری و رژیم صهیونسیتی در سطح جهان بوده است.

وی با اشاره به نقش بسیج در جریان مقاومت در سطح جهان و در برابر نظام سلطه، ابراز کرد: بسیج در همه زمینه ها ورود پیدا کرده و هر جایی که بسیج بداند باید در آن نقطه حضور پیدا کند، حاضر می شود و امروز هم امنیت فوق العاده در کشور و هم اقتدار را در نظام بین الملل برای کشور به ارمغان آورده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در این نشست اظهار کرد: مقام معظم رهبری در راستای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار راهبرد سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت در انتخابات را مورد تاکید قرار دادند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار