با وجود آلودگی شدید هوای تهران و شایعاتی که درباره احتمال لغو دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر مطرح شده هنوز AFC چیزی به فدراسیون کشورمان اعلام نکرده است.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 04 December 2023

به گزارش تابناک ورزشی، آلودگی شدید هوای تهران باعث شده بسیاری از فعالیت‌ها تحت تأثیر قرار گیرد, به گفته کارشناسان تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت. این در شرایطی است که پرسپولیس از ساعت 19:30 روز سه‌شنبه هفته جاری در دیداری حساس در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل قطر برود.

همین موضوع باعث ایجاد حرف‌وحدیث‌هایی شده و شایعاتی را مبنی بر احتمال لغو بازی به دلیل آلودگی هوا به وجود آورده است.

در قوانین و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا موردی بابت برگزار نشدن مسابقه بابت آلودگی هوا نیامده و دستورالعملی در این زمینه وجود ندارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تا این لحظه و با وجود انتشار خبر آلودگی شدید تهران موضع‌گیری انجام نداده و نکته‌ای به فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام نکرده است. ناظر این مسابقه که امروز وارد ایران شده هم در این باره موضوعی را اعلام نکرده است.

 

تا این لحظه دیدار پرسپولیس و الدحیل در موعد از پیش اعلام شده برگزار می‌شود و با توجه به شرایطی که وجود دارد احتمال لغو مسابقه کم است مگر اینکه در یکی دو روز آینده تصمیم دیگری گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار