در این تفاهم‌نامه همکاری با محوریت خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در عرصه‌های کمک‌های مومنانه، رزمایش مواسات و همدلی، تهیه جهیزیه، تامین لوازم خانگی، بهداشت و سلامت، مسکن، زکات، اکرام ایتام، مراکز نیکوکاری، فرهنگی، حقوقی... به امضاء رسیده است.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 04 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل کمیته امداد مازندران به همراه سیدموسی عمادی‌ترکامی معاون حمایت و سلامت خانواده، سیدعلی اصغر رضایی‌طالشی معاون اشتغال و مهدی رحمن‌زاده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی با محمداسماعیل امامزاده مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان دیدار کردند.

 

دیدار مدیر کل کمیته امداد مازندران با مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان  

در این دیدار مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به انعقاد همکاری دو جانبه فی‌مابین کمیته امداد و کانون‌های خدمت رضوی اظهار داشت: تفاهم‌نامه همکاری با محوریت خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در عرصه‌های کمک‌های مومنانه، رزمایش مواسات و همدلی، تهیه جهیزیه، تامین لوازم خانگی، بهداشت و سلامت، مسکن، زکات، اکرام ایتام، مراکز نیکوکاری، فرهنگی، حقوقی... به امضاء رسیده است.

میثم معافی با بیان اینکه به جهت پیش برد بهتر اهداف تفاهم‌نامه، در چهارشنبه آخر هر ماه جلسه‌ای با حضور معاونت‌ها و کارشناسان دو نهاد، برای پیگیری خدمات ارائه شده به نیازمندان و مددجویان انجام خواهدشد گفت: در این روز با حضور مدیر کل کمیته امداد و مسئول کانون‌های خدمت رضوی با دو خانواده تحت حمایت نیز دیدار خواهیم داشت.

وی با اشاره به تشکیل شورای راهبری منطقه‌ای مراکز نیکوکاری، هر سه ماه یکبار گفت: از این پس با هدف هم‌افزایی و تعامل بیشتر و با توجه به تنوع خدمات کانون‌های خدمت رضوی و استفاده از تجربیات خادم‌یاران، جهت خدمت‌رسانی مضاعف به نیازمندان و محرومان، در این جلسات معاون کانون خدمت‌های رضوی استان نیز شرکت می‌نماید.

مدیر کل کمیته امداد مازندران، بیان داشت: باتوجه به تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات اشتغال برای نیازمندان معرفی شده از سوی کانون‌های خدمت رضوی بررسی دریافت این تسهیلات توسط معاون اشتغال در جلسات چهارشنبه‌های آخر هر ماه نیز انجام می‌گردد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار