رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: در آستانه ۱۶ آذر، نشست صمیمی با ۵۰ دانشجوی تحت حمایت این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ 05 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی اظهار داشت: در آستانه ۱۶ آذر، نشست صمیمی با ۵۰ دانشجوی تحت حمایت این شهرستان انجام شد.

 

برپایی نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ با ۵۰دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد قائمشهر  

وی گفت: واحد فرهنگی این شهرستان در آستانه ۱۶ آذر روز دانشجو و جهت تکریم دانشجویان نخبه و موفق تحت حمایت این نهاد اقدام به‌ برپایی نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ به سوالات دینی و اجتماعی و آینده شغلی دانشجویان با حضور یکی از روحانیون شهرستان کرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر بیان داشت: در این جلسه ابتدا حجت‌الاسلام حسینی نکاتی را در مورد مسائل دینی و حقوقی برای دانشجویان مطرح و بعد از پایان سخنرانی دانشجویان سوالات خود را در موضوعات مختلف مطرح نمودند و به بعضی از شبهات آنها پاسخ داده شد.

یعقوبی گفت: اینجانب به عنوان رئیس این نهاد حمایتی برخورد واجب دانستم که در مورد آینده شغلی این عزیزان با آنها صحبت نمایم و به آنها قول دهم که کمیته امداد بعد از فارغ التحصیلی آنان از دانشگاه از حمایت آنان هیچ کمکی را دریغ نخواهد کرد، تا با امید به آینده و روزهای خوب با انرژی بیشتر به تحصیل بپردازند و هرگز ناامید نشوند و با استعانت از خداوند متعال و ائمه اطهار در راه درست و کسب درآمد حلال قدم بگذارند.

وی گفت: در پایان، به همه دانشجویان حاضر در جلسه کارت هدیه‌ای به مبلغ ۴۰۰هزار تومانی تقدیم گردید.

لازم به ذکر است: در شهرستان قائمشهر ۱۹۴ دانشجو و طلبه تحت حمایت قرار دارند‌، که از این تعداد، ۲ دانشجوی نخبه، در مسابقات جهانی دارای رتبه‌های برتر و مقالات علمی گوناگون می‌باشند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار