مادر شهید محمد نیکروز شب گذشته به فرند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ 06 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حاجیه کتون نجاتی ، مادر شهید دوران دفاع مقدس، محمد نیکروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.
مادر شهید نیکروز بانویی مومنه ، ساده زیست و در زندگی خود همواره سختی‌های زیادی کشید و در تربیت فرزندان نهایت تلاش و کوشش را نمود به گونه‌ای که موفقیت وی در این امر مهم زبانزد بود و حاصل این تربیت اسلامی ، فرزندانی شناخته شده ، مومن و تاثیرگذار در جامعه بوده است.
مراسم تشییع و تدفین (حاجیه کتون نجاتی) مادر شهید والا مقام محمد نیکروز، فردا پنج شنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۴ عصر واقع در جوار تربت پاک شهیدش در آرامستان شهرستان چرام برگزار می‌گردد.
روحش شاد و یادش گرامی.

تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مصیبت وارده را به سرهنگ پاسدار حسن نیک روز، دکتر یوسف نیکروز استاد دانشگاه یاسوج، علیرضا نیک روز مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد و همه فرزندان آن مرحومه و خانواده محترم نیکروز، نجاتی و جمیع منسوبین تسلیت عرض می‌نماید.

فیلم / بوسه فرزندان بر پای مادر

در تاریخ 26 تیرماه سال 98 ، نخستین آئین نکوداشت مقام مادر با ابتکار بنیاد بین المللی مادر و به میزبانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این آئین از مادر شهید نیکروز به عنوان یکی از مادران نمونه تجلیل شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار