امام جمعه موقت خلخال گفت: تمام‌جنایت‌ها، فتنه‌ها و کینه توزی‌ها جهان برخاسته از شرارت امریکا و غرب است.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 08 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام محمد ظاهر قارداشپور، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلخال که با حضور پرشور اهالی برگزار شد، با تبریک روز دانشجو و تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: تمام‌جنایت‌های جهان برخاسته از شرارت آمریکا و غرب است و اکنون جنایتی که در غزه رخ می‌دهد تمام مسؤولیت آن با آمریکا است.

وی با اشاره به نامگذاری روز دانشجو، افزود: دانشجویان وظیفه راهبردی تبیین و هدایت‌گری دارند و در این نقش تاثیرگذار هم قبل از انقلاب و هم در حین حیات طیبه انقلاب اسلامی به درستی نقش خود را ایفا کردند.

حجت الاسلام قارداشپور از دانشجویان به عنوان قشر بیدار جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: جهت‌دهی در جامعه بر عهده دانشجویان و اساتید و معلمان و فرهنگیان است.

امام جمعه موقت خلخال با اشاره به فضاسازی مناسب و متناسب شهر با ایام فاطمیه، از فرمانداری و شهرداری خلخال قدردانی کرد.

وی ضمن انتقاد از حرکت منفعلانه سازمان ملل متحد گفت: بود و یا نبود سازمان ملل هیچ فرقی نداشته و در یک مطلب کلی می‌توان گفت سازمان ملل حامی مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی به جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و ادامه داد: سازمان ملل نتوانست قانونی در حمایت از مظلومین فلسطین و غزه مصوب کند و بعد از هفت روز آتش بس همچنان جنگ و کشتار زنان و کودکان بیگناه ادامه دارد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار