امام جمعه موقت بیرجند گفت: «طوفان الاقصی»، آمریکا و رژیم صهیونیستی را بی آبرو کرد چرا که در این عملیات، علاوه بر شکست نظامی و امنیتی، شکست فرهنگی هم، به کارنامه این ایادی استکبار اضافه شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ 08 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان جنوبی اظهارداشت: طوفان الاقصی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را بی آبرو کرد چرا که در این عملیات، علاوه بر شکست نظامی و امنیتی، شکست فرهنگی هم، به کارنامه آمریکا و رژیم صهیونیستی اضافه شد.

وی با اشاره به این که مردم در ۶۰ کشور دنیا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه تظاهرات کردند تصریح کرد: همین اجتماع‌های مردمی زمینه ساز فرو ریختن سیطره رسانه‌ای غرب و صهیونیست شد.

خطیب جمعه بیرجند با بیان این که صهیونیست‌ها با حمایت آمریکایی‌ها به دنبال تجاوز و تصرف خاک کشور‌های مختلف هستند افزود: با پیروی از رهبر معظم انقلاب که هوشمندانه عمل می‌کنند باید نسبت به نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی و آمریکا آگاهی یابیم و در برابرشان همواره بایستیم.

حجت الاسلام عبادی به حقوق بشر آمریکایی نیز اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها شعار زن، زندگی، آزادی را همش تکرار می‌کنند و از طرفی دیگر با همدستی رژیم صهیونیستی، کودکان و زنان را در غزه به خاک و خون می‌کشند که این اقدام آن‌ها محکوم است.

امام جمعه موقت بیرجند در پایان شرکت در انتخابات را وظیفه همگان دانست و از احزاب مختلف خواست در انتخابات، مسائل مبتنی بر اخلاق را رعایت کنند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار