امام‌جمعه زنجان نتیجه مقاومت را سرافرازی، عزت و سربلندی اعلام کرد و گفت: این مهم در ههشت سال دفاع مقدس به عینه مشخص شد چرا که در پایان آن دشمن و حامیان آن شرمنده شدند.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 08 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه طوفان‌الاقصی را نتیجه مقاومت ملت فلسطین دانست و اظهار کرد: این عملیات همه تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی را بر هم ریخته و لرزه بر جان آن‌ها انداخت که در واقع موجب شکسته‌شدن ابهت پوشالی آن‌ها شد.
نماینده، ولی فقیه در استان زنجان پیروزی را نتیجه استقامت و صبوری عنوان و تصریح کرد: ارتکاب این همه جنایت علیه کودکان که رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شود حقیقت را برای جهانیان روشن کرد و حامیان این رژیم بالاخره به این باور خواهند رسید که شکست خورده‌اند.
وی با تاکید بر بزرگ‌بودن فجایع غزه افزود: بزرگی فجایع و حقیقت برای افکار عمومی آشکار شده و رژیم صهیونیستی و حامیانش راهی برای انکار ندارند.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه انتهای مسیر حق پیروزی است، ادامه داد: امام علی (ع) در نهج‌البلاغه فرموده است که خداوند نصرت و پیروزی را شامل حال گروهی می‌کند که مسیر درست و حق را بروند و به عنایت الهی ایمان داشته باشد و استقامت هزینه دارد، اما هزینه عقب‌نشینی بیش از استقامت است، چرا که خواری، خفت و حقارت را در پیش خواهد داشت.
امام‌جمعه زنجان نتیجه مقاومت را سرافرازی، عزت و سربلندی اعلام کرد و گفت: این مهم در ههشت سال دفاع مقدس به عینه مشخص شد چرا که در پایان آن دشمن و حامیان آن شرمنده شدند.
وی به سالروز تشکیل شورای‌عالی فرهنگی و بیانات بیان گذار کبیر انقلاب دررابطه‌با فرهنگ اشاره و تصریح کرد: دراین‌رابطه باید بر اساس فرمایش امام راحل نسبت به حفظ فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی احساس مسؤولیت کرد.
آیت‌الله خاتمی با تأکید بر لزوم اتخاذ تدابیر فرهنگی و احساس مسؤولیت در این حوزه گفت: صف‌آرایی در مقابله با تهاجم فرهنگی و دفاع و تبیین فرهنگ باید مد نظر قرار گیرد.
نماینده، ولی فقیه در استان زنجان به روز دانشجو و لزوم بزرگداشت آن اشاره و تاکید کرد: مردان سیاست، اقتصاد، فرهنگ و مدیریت آینده در اختیار نسل جوان است، لذا تربیت نسل جوان مؤمن، انقلابی، نخبه، دلسوز در سنگر درس، تحصیل و تهذیب مسئله حائز اهمیت است.
وی با اشاره به هفته قرآن و عترت، انتخاب نام نیک، تعلیم قرآن و مبانی دینی و اسلام را وظیفه والدین دانست و خاطرنشان کرد: در آموزش نماز نباید به مدارس تکیه کرد، بلکه باید آموزه‌های دینی و تربیتی از خانه‌ها آغاز شود.
آیت‌الله اتمی مدرسه، منزل، مسجد را سه ضلع تربیتی عنوان و تاکید کرد: توصیه می‌کنم خانواده‌ها هر روز یک صفحه قرآن در کنار فرزاندان بخوانند چرا که قرآن نور قلب و فضای زندگی است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار