رییس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: در شورای شهر سیاست‌گذاری شده است که تا پایان دوره ششم شورا سرانه بهره‌مندی شهروندان سنندجی از فضای سبز به حد نرمال برسد.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 08 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، عزت رضایی عصر امرکز در مراسم بهره‌برداری از پارک ۲۰ هکتاری روجیار در سنندج اظهار کرد: توسعه فضای سبز نقش مهمی در ایجاد نشاط در جامعه دارد ویک سرمایه‌گذاری بلندمدت است.

وی افزود: با افتتاح پارک ۲۰ هکتاری روجیار سرانه فضای سبز در شهر سنندج بالاتر رفت و امیدواریم با بهره‌برداری از دیگر پروژه‌های در دست اقدام بتوانیم میانگین بهره‌مندی شهر سنندج در فضای سبز را میانگین کشوری برسانیم.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد: فضای سبز یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های توسعه‌ای است و توجه به این مقوله مهم به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری و شورای دور ششم مد نظر قرار گرفته است.

رضائی افزود: توسعه پایدار مقوله بسیار مهمی است که در حوزه شهرسازی و هم در بحث تحقق عدالت اجتماعی بسیار موثر باشد.

وی اضافه کرد: در شورای شهر سیاست‌گذاری شده تا پایان دوره ششم شورا سرانه بهره‌مندی شهروندان سنندجی از فضای سبز به حد نرمال برسد.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج با تاکید براینکه در توسعه فضای سبز دیدگاه اقتصادی نیز مورد توجه قرار گرفته است، گفت: در رهگذر موضوع توسعه فضای سبز شهری برنامه‌ریزی‌های مختلفی در زمینه رونق اقتصادی و اشتغال جوانان انجام می‌گیرد.

وی افزود: سیاست اصلی شورای شهر عدالت‌محوری و حرکت به سمت و سوی است که بتوانیم در آینده نزدیک شهر سنندج را به شهر توریسیتی و شهر گردشگر پذیر تبدیل کنیم.

به گفته رییس شورای اسلامی شهر سنندج، چشم‌انداز ما در شهر سنندج این است بتوانیم شهر سنندج را به شهر توریستی تبدیل کنیم و با این کار بستر توسعه همه جانبه را در این شهر فراهم سازیم.

رضائی عنوان کرد: فضای ایجاد شده و اقدامات صورت گرفته قابل تقدیر است، اما انتظار داریم هرچه زودتر تکلیف پارک کوچک ره‌ش، پارک توس نوذر، پارک معلم و پارک نایسر که مردم چشم انتظار آن هستند نیز روشن شده و شاهد افتتاح این پارک‌ها با حضور پرشور شهروندان باشیم.

وی عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر سنندج در این راستا برنامه‌ریزی‌های فراوانی دارد و امیدواریم در فصل‌های عمرانی آینده شاهد اجرا و عملیاتی شدن این برنامه‌ها باشیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار