امام جمعه بروجرد گفت: از مسوولان استان گلایه داریم برخی از مدیران کل قوی نیستند، از دولت انقلابی درخواست داریم مدیران انقلابی را به کار گرفته و کسانی که در مدیریت ضعیف هستند را تغییر دهد.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹ 08 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی بروجرد برگزار شد، افزود: مدیران ناکارآمد توان کار جهادی و انقلابی را ندارند، برخی مدیران کل استانی ضعیف بوده و باید تغییر کنند.

وی اظهار داشت: دولت اقدامات خوبی انجام می‌دهد و رئیس جمهور شبانه روز در حال تلاش است، ولی برخی از مسوولان توانمند نبوده و باید تغییر کنند.

امام جمعه بروجرد گفت: از مسوولان استان گلایه داریم برخی از مدیران کل قوی نیستند، از دولت انقلابی درخواست داریم مدیران انقلابی را به کار گرفته و کسانی که در مدیریت ضعیف هستند را تغییر دهد.

حسینی با اشاره به روز دانشجو، افزود: دشمن بیشتر جوانان و دانشجویان را هدف قرار داده است، خداوند به جوانان توفیق دهد تا بتوانند به اسلام و قرآن و انقلاب خدمت صادقانه کنند.

وی با اشاره به هفته بزرگداشت قرآن و عترت و نماز گفت: اگر زندگی انسان قرآنی و با پیروی از اهل البیت (ع) باشد و نماز اول وقت را رها نکنیم، رستگار خواهیم شد.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به پرتاب کپسول زیستی به فضا گفت: پرتاب کپسول زیستی توسط جوانان به فضا از ابتدا تا انتها در داخل انجام شده است، هدف از پرتاب کپسول زیستی بررسی زندگی سایر موجودات زنده در فضا و این آزمایشی برای فرستادن انسان و موجودات زنده به فضا است.

وی با بیان اینکه دشمن نادان همواره تحلیل غلط دارند، افزود: دشمنان هیچگاه به اهداف خود نمی‌رسند آنان فکر می‌کنند با فشار بیش از حد به مردم فلسطین تسلیم می‌شوند، ولی آنان اشتباه فکر می‌کنند، مردم فلسطین هیچگاه زیر بار ظلم و ستم آنان نمی‌روند هر چه جنگ ادامه یابد جبهه مقاومت وارد شده و آنان شکست خواهند خورد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به تشکیل قرارگاه رفع موانع تولید در شهرستان بروجرد گفت: تشکیل قرارگاه حمایت از تولید با هدف رونق تولید و اشتغال بوده است الان چندین ماه است اعلام می‌کنیم هر کس مایل به کار کارگری در کارخانجات و کارگاه‌ها است کار برای آنان هست، و با مراجعه به دفتر امام جمعه برای کار ثبت نام کنند.

حسینی افزود: هر هفته در مصلی نماز جمعه میز خدمت برای ثبت نام افراد بیکار فعال است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار