مدیرکل بیمه ایران استان ایلام از راه اندازی و تاسیس دفاتر نمایندگی فروش بیمه در مناطق دور افتاده و محروم استان از جمله مورموری، ماژین و دشت عباس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 10 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ میرزایی افزود : دفتر نمایندگی صندوق تامین خسارت های بدنی با رایزنی های استاندار و مدیرکل امور اقتصادی استان حدود یک سال و نیم پیش، فعالیت خود را در این استان شروع کرده است.

وی گفت : تلاش بیمه بر این است که حتی یک نفر به خاطر جبران و عدم پرداخت خسارت تصادفات وارد زندان شود، البته جنبه عمومی جرم بحث جدایی دارد و مربوط به حوزه دستگاه قضایی است، صندوق تامین خسارت های بدنی یک ظرفیت در این راستا است که به جای فرد مقصر زیان و خسارت ها را پرداخت و برای وی قسط بندی می کند.

میرزایی ادامه داد: بیشتر منازل مسکونی و ساختمان های دولتی در استان نیز فاقد پوشش بیمه نامه حوادث غیرمترقبه از جمله آتش سوزی، سیل، صاعقه و زلزله بوده و می توان از این ظرفیت در جبران خسارت ها در هنگام بروز این حوادث استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد : لازم است که ساختمان های سازمان ها و نهادهای دولتی تحت پوشش بیمه نامه کامل و جامع حوادث قرار گیرند.

مدیرکل بیمه ایران استان ایلام گفت : افراد خسارت دیده هنگام بروز حادثه تصادف، بدون مراجعه به مرکز و دفاتر بیمه می توانند از طریق این نرم افزار در راستای پرداخت خسارت و انجام امور خود به صورت الکترونیکی تشکیل پرونده داده و دیگر نیاز به مراجعه حضوری به مراکز و دفاتر بیمه ای نیست./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار