رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان گفت: اقدامات حوزه آب و برق در کردستان جهادی و بسیجی‌وار است.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ 10 December 2023

به گزارش تابناک کردستان ، آرش آریانژاد ظهر امروز در مراسمی در نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج اظهار کرد: امروز همه اقدامات حوزه آب و برق جهادی و بسیجی‌وار است و اگر در این مجموعه تفکر بسیجی وجود نداشته و جاری نباشد، کار‌ها به درستی پیش نمی‌رود.

رئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت نیرو در کردستان افزود: آنچه که ما امروز خصوصاً در بدو استقرار دولت سیزدهم شاهد هستیم تلاش جهادی است و مؤید این ادعا نیز افتتاح کلان پروژه‌های آب و برق در سفر اخیر ریاست جمهوری به کردستان است.

آریانژاد خاطرنشان کرد: برکسی پوشیده نیست که دولت سیزدهم به دنبال عنوان و دیده‌شدن نیست و هدفش خدمت به مردم است چرا که با تزریق اعتبار به موقع و مناسب، پویایی و حیات را به تمامی پروژه‌های این استان بازگرداند به نحوی که روحی تازه در کالبد نیمه جان این پروژه‌ها دمیدن گرفت.

این مقام مسوول به نگاه توسعه‌محور دولت به کردستان نیز اشاره و اظهار داشت: تحقق وعده‌های دولت، خصوصاً وزارت نیرو، در فعال شدن طرح‌های آب و برق، مصداق بارز این توجه است.

وی افزود: اقدامات چشمگیر در حوزه تولید و توزیع برق در استان از دیگر موضوعاتی است که با تفکر بسیجی صورت گرفته و امروز اگر در این خصوص دغدغه‌ای نداریم به لطف همین نگاه و تفکر است.

آریانژاد به تأکید مؤکد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جهاد تبیین اشاره و عنوان کرد: این وظیفه کارکنان مجموعه وزارت نیرو در استان است که در راستای جهاد تبیین قدم برداریم چرا که امروز با وجود مسائل و مشکلات فراوان در امر انتقال برق و آبرسانی به دورترین نقاط کشور و استان، اقدامات چشمگیری صورت گرفته و این وظیفه شرعی و اخلاقی مدیران این مجموعه است که این مسائل را با روشنگری کامل به سمع و نظر مردم برسانند.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق کردستان ادامه داد: آنچه که امروز معاندین سعی دارند به مردم القاء نمایند نبود امید و نشاط در بین مردم است و در این راستا مدیران مجموعه اقدامات ارزشمند حوزه خود را به صورت مشخص با مردم مطرح نمایند.

وی به ارتباط شفاف و مستمر مردم و مسوولین اشاره کرد و گفت: در صورتی که مسوولین در جهاد تبیین کوتاهی کنند، آن ارتباطی که باید مردم با نظام داشته باشند ابتر می‌شود.

آریانژاد به انتقال آب سد آزاد به سنندج نیز اشاره و اظهار داشت: مستحضر هستید که قبل از انتقال این آب، چه هجمه‌هایی در فضای مجازی بر علیه وزارت نیرو ایجاد شده بود که خوشبختانه با اقدام بموقع و جهادی آن وزارت و پس از افتتاح این پروژه تمامی این هجمه‌ها خنثی و بار دیگر تیر دشمن به سنگ خورد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار