معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: در سال تحصیلی گذشته ۶۹۵ دانش‌آموز در این طرح ثبت نام نمودند و امسال در سال تحصیلی جدید این رقم به ۱۱۴۱ رسیده است که تقریباً بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ 11 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل آرامجان اظهار داشت: طرح مدارس همدل، طرح مشارکتی بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش است که با هدف ثبت‌نام و تحصیل رایگان دانش‌آموزان مستعد مورد حمایت در مدارس هیئت امنایی، غیردولتی و نمونه دولتی به اجرا در آمده است.

 

تحصیل ۱۱۴۱ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد مازندران در طرح  

وی افزود: ارتقاء عدالت آموزشی، افزایش دسترسی دانش‌آموزان نیازمند به تحصیلات با کیفیت، ترویج فرهنگ خِیر و احسان و... از مهمترین اهداف اجرای این طرح می‌باشد.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران ضمن تقدیر از مدیران مدارس همدل بیان داشت: در سال تحصیلی گذشته ۶۹۵ دانش‌آموز در این طرح ثبت نام نمودند و امسال در سال تحصیلی جدید این رقم به ۱۱۴۱ رسیده است که تقریباً بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است.

آرامجان با اشاره به اینکه، در این طرح، دانش‌آموزان در سه مقطع ابتدایی متوسطه اول و دوم مشغول به تحصیل می‌باشند گفت: ۳۸۸ دانش آموز در مدارس هیئت امنایی ۶۷۸ دانش آموز در مدارس غیرانتفاعی و ۷۵ دانش آموز در مدارس نمونه دولتی مشغول به تحصیل هستند.

خاطرنشان می‌شود: ۱۶۰۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد مازندران بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار