مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان نبود بازارچه‌های ‌محلی و نمایشگاه‌های دائمی را چالش عرضه محصولات مشاغل خانگی و تعاونی‌های شهرستان سلسله عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 12 December 2023

به گزارش تابناک لرستان ، سید فرهاد ناصری‌نیا امروز ظهر در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سلسله که در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان برگزار شد، به ضرورت ایجاد بستر لازم در جهت ارتقاء مؤلفه‌های فرهنگ کار، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی اشاره کرد و افزود: تغییر نگاه جوانان جویای کار نسبت به فرهنگ کار ضروری است، با توجه به ظرفیت‌های و منابع خدادادی شهرستان باید جوانان را به سمت و سوی کارآفرینی هدایت کرد.

وی گفت: کسب و کار‌های خُرد و خانگی می‌تواند علاوه بر اشتغال‌زایی درآمد قابل توجهی هم داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به پرداخت یازده میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان سلسله، اظهار کرد: این مبلغ به ۶۸ طرح پشتیبان و واحد کارگاهی و ۶۰ طرح مستقل در بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت شده است.

ناصری‌نیا گفت: ۲۵۰ تعاونی فعال در شهرستان سلسله که عمده فعالیت آن‌ها در حوزه کشاورزی است زمینه ایجاد اشتغال و تولید محصولات خوبی را فراهم کرده‌اند.

وی به نبود بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه محصولات مشاغل خانگی و تعاونی‌های شهرستان اشاره کرد و افزود: برای فروش محصولات در بخش‌های مختلف نیاز به بازارچه‌های محلی یا نمایشگاه دائمی است، وجود بازارچه‌های محلی زمینه تداوم و پایداری مشاغل را فراهم می‌کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار