استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : ۸۰ هزار نفر از مردم این استان از خدمات داوطلبانه و معیشتی جمعیت هلال احمر بهره مند شده اند و این جمعیت همپای دیگر بخش های هلال احمر بدون چشم داشت جهت امدادرسانی شبانه روز تلاش دارد.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 13 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود : جمعیت هلال احمر در حالی ایثار و فداکاری را برای زندگی خود انتخاب کرده اند که در زندگی مدرنیته امروزی فداکاری برای دیگران در حال کمرنگ شدن است.

وی گفت : داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در همه‌ حوادث در صف اول خدمت‌رسانی به مردم هستند و از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نمی‌کنند.

بهرام نیا ادامه داد : باید با تجهیز امکانات برای مواجه شدن با حوادث و بلایای احتمالی، آمادگی ۱۰۰ درصدی داشته باشیم که در این راستا و در برهه‌های مختلف، آمادگی هلال‌احمر به اثبات رسیده و همواره در صف اول خدمت‌رسانی به مردم بودند.

وی مطرح کرد : جمعیت هلال احمر شبانه روز در خدمت زائران بودند و نیازهای آنها را فراهم کردند و حتی در آنسوی مرز، در زرباطیه عراق هم به زائران خدمات رسانی کردند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : بشر به ایثار و فداکاری نیاز دارد و جمعیت هلال احمر بدون هیچ چشمداشتی در بزنگاه ها به کمک مردم می روند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار