همزمان با سالروز تشییع و خاکسپاری طلبه بسیجی شهید حسن مختارزاده، مراسم گرامیداشت این شهید گرانقدر در موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 13 December 2023

به گزارش تابناک قم، پدر شهید مختارزاده در مراسم گرامیداشت این شهید امنیت به تشریح ابعاد شخصیتی و زندگی شهید مختارزاده پرداخت و گفت: تمامی شهدا ویژگی‌های ارزشمندی دارند که حتی برای اطرافیان ناشناخته است و بعد از شهادت تازه تمام ابعاد شخصیتی و روح بلند آن‌ها روشن می‌شود.

حجت الاسلام مختارزاده با اشاره به تحصیلات حوزوی شهید امنیت شهید حسن مختارزاده گفت: روحانیت و طلاب همواره در تمامی عرصه‌ها پیشتاز و پیش قدم بوده اند و در خدمت رسانی به مردم جلوداری می‌کنند.

وی گفت: شهید مختارزاده با وجود اینکه از امکانات نسبتاً خوبی برخوردار بود، اما هیچگاه به دنیا دلبستگی نداشت و هر کجا که نظام و انقلاب به وی نیاز داشت داوطلبانه حضور پیدا می‌کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی نیز در این مراسم به از خود گذشتگی و ایثار ستودنی شهید مختارزاده پرداخت و گفت: تا زمانی که شهدایی همچون طلبه بسیجی شهید مختارزاده در کشور حضور دارند، آسیبی به نظام، انقلاب و اسلام وارد نخواهد شد.

وی گفت: شهدای انقلاب اسلامی دارای ویژگی‌های ارزنده‌ای همچون بصیرت، شجاعت، تبعیت محض از ولایت، ایمان راسخ و... بودند و به واسطه همین ویژگی‌ها به درجه رفیع شهادت رسیدند و رستگار شدند.

گفتنی است مراسم سالگرد عروج آسمانی شهید امنیت حسن مختارزاده معطر به حضور پیکر یک شهید گمنام شد و این شهید بر روی دست حضار تشییع و بدرقه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار