معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با تشریح و بررسی عملکرد هر کدام از بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۸، بر سرعت‌بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات ابلاغی برای ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ 16 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، یاسر عبداللهی عابد صبح امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل اظهار کرد: لازم است بانک‌ها پرداخت تسهیلات ابلاغی برای اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف را سرعت بخشند.

وی با تشریح و بررسی عملکرد هر کدام از بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از محل بند الف تبصره ۱۸، تسهیلات جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ و جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸، افزود: تسریع و تسهیل روند پرداخت این تسهیلات به متقاضیان ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به طرح ابلاغی نهضت ملی احیای واحد‌های راکد، نیمه‌تمام و نیمه‌فعال، بیان کرد: مصوب کردن این طرح و بررسی و پرداخت تسهیلات برای واحد‌ها نزد صندوق کارآفرینی مورد تأکید است.

عبداللهی عابد با اشاره به روند ثبت اشتغال‌های ایجادشده از سوی دستگاه‌ها در سامانه رصد، گفت: باید دستگاه‌ها بعد از صحت‌سنجی‌های انجام‌گرفته نسبت به ثبت اشتغال‌های تحقق‌یافته در سامانه رصد بدون تعلل اقدام کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار