تعیین تکلیف پرونده‌های اجرای احکام ماده صد شهرداری تسریع شود
کد خبر: ۱۱۴۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 17 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری، به منظور بررسی وضعیت پرونده‌های اجرای احکام ماده ۱۰۰ شهرداری، معاون رئیس کل دادگستری استان به همراهی شهردار اردبیل از اجرای احکام ماده ۱۰۰ مناطق ۱ و ۲ شهرداری اردبیل بازدید کردند.

یوسف خدادادی، معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این بازدید با اشاره به اینکه پرونده‌های اجرای احکام ماحصل تلاش خیلی از مجموعه‌ها و افرادی است که برای مقابله با تخلفات ساختمانی تلاش می‌کنند، تصریح کرد: انباشت و تراکم پرونده‌ها در اجرای احکام موجب ایجاد فساد و نارضایتی می‌شود و بایستی در سریع‌ترین زمان ممکن این پرونده‌ها تعیین تکلیف شوند.

وی با ارایه راهکار‌ها و دستورات لازم قضایی نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های مسن انباشت شده در اجرای احکام افزود: پیگیری مداوم و مستمر با اشخاص ذی‌نفع پرونده‌ها تا حصول نتیجه و مختومه شدن آن باید مورد اهتمام باشد و تذکرات لازم در خصوص تبعات عدم توجه به اخطار‌های صادره از سوی شهرداری به این افراد داده شود.

وی با اشاره به حمایت‌های دستگاه قضایی استان از اقدامات قانونی شهرداری اردبیل در اجرای احکام پرونده‌های ماده ۱۰۰ به شهروندان توصیه کرد تا سریعا نسبت به پرداخت جرایم خود اقدام کنند که در غیر این‌صورت حکم تخریب سازه را به دنبال خواهد داشت.

معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل پالایش و بازبینی پرونده‌ها را از جمله موارد بسیار مهم در امر جلوگیری از انباشت پرونده‌ها در اجرای احکام ذکر کرده و بر لزوم پالایش دور‌های در بازه زمانی سه ماه آن تأکید کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار