یرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه ۵۰ جایگاه سوخت در استان ایلام وجود دارد، گفت: در حال حاضر با تلاش نیروهای فنی و تخصصی ۴۶ جایگاه وارد مدار عرضه سوخت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ 19 December 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ پرویز ایدون اظهار داشت: پس از اینکه روز گذشته سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اختلال مواجه و تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت از دسترس خارج شد، تیم‌های فنی و مهندسی به جایگاه‌ها اعزام شدند.

وی افزود: از تعداد ۴۶ جایگاهی که به مدار عرضه سوخت بازگشته است، ۱۱ جایگاه با کارت هوشمند سوخت فعال بوده و در مابقی به صورت دستی سوخت عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اعزام ۱۳ گروه فنی و مهندسی به نقاط مختلف استان برای رفع مشکل جایگاه‌های سوخت، یادآور شد: تا یک ساعت دیگر تعداد جایگاه‌های وارد مدار شده به ۴۸ باب خواهد رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام بیان کرد: تلاش می‌شود تا عصر امروز ۷۰ درصد جایگاه‌ها با کارت سوخت به مردم خدمات‌رسانی کنند.

ایدون با بیان اینکه مردم اطمینان داشته باشند که هیچ مشکلی در کارت سوخت و سهمیه بنزین خودروهای آنها ایجاد نمی‌شود، گفت: هر میزانی که در کارت‌های سوخت وجود دارد به قوت خود باقی است و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌شود تا چند ساعت آینده همه جایگاه‌های سوخت استان در مدار قرار گیرد، افزود: در حال حاضر هیچ مشکلی در راستای تامین سوخت نداریم.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان و کارگروه‌های تخصصی در حال رفع مشکل سایر جایگاه‌های عرضه سوخت در استان هستند و تلاش می‌شود در سریعترین زمان ممکن این جایگاه‌ها بر مدار خدمت‌رسانی قرار گرفته و روند سوخت‌گیری عادی شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار