مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان با اشاره اینکه بخش اعظم جایگاه‌های عرضه سوخت استان زنجان وارد بستر هوشمند شده‌اند، گفت: جایگاه‌های باقیمانده هم تا آخر امشب به این بستر وارد می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 19 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، حمید حبیبی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان به اختلال روی داده در سامانه هوشمند عرضه سوخت در روز گذشته و توقف سوخت‌رسانی در پی این اختلال اشاره و اظهار کرد: با هوشیاری و تیزبینی مسئولان امنیتی استان، زنجانی جزو نخستین استان‌هایی بود که متوجه این اختلال شد و برای رفع آن اقدام کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان با بیان اینکه بعد از دریافت گزارش اختلال، بلافاصله تیم واکنش اضطرار و مقابله با حملات در استان تشکیل و در همان دقایق اولیه به مناطق مختلف نیرو اعزام شد، تصریح کرد: تیم واکنش اضطراری باتوجه‌به اطلاعات دریافتی اقدام به رفع مشکلات کرده و جایگاه‌ها را خارج از سامانه هوشمند سوخت‌رسانی راه‌اندازی می‌کرد.
وی با تأکید بر اینکه همه جایگاه‌های سوخت‌رسانی استان تا پایان روز گذشته و با اولویت‌های تعریف شده به‌صورت خارج از سامانه هوشمند راه‌اندازی شد، افزود: این اقدام با مدیریت افکار عمومی و البته همراهی و همکاری نیرو‌های امنیتی بعد از نیازسنجی‌های انجام شده، انجام شد.
حبیبی تاکید کرد: زنجان در راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی خارج از سامانه هوشمند سوخت هم نخستین استان بود که جا دارد از همراهی مسوولان برای تحقق این مهم قدردانی شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان به تغییر آرایش تیم‌های واکنش اضطراری مقابله با اختلال روی داده در عرضه سوخت در شب گذشته اشاره و تاکید کرد: با کار شبانه و در دمای زیر صفر این تیم‌ها، ۵۰ درصد از ۶۷ جایگاه عرضه بنزین و گازوئیل استان و البته با اولویت تا صبح وارد بستر سامانه هوشمند عرضه سوخت شد.
وی با بیان اینکه تا کنون بخش اعظم جایگاه‌های عرضه سوخت استان وارد بستر سامانه هوشمند عرضه سوخت شده‌اند، ادامه داد: امیدوارم تا آخر وقت امروز، جایگاه‌های باقیمانده وارد بستر سامانه هوشمند عرضه سوخت شوند و شهروندان موفق به بهره‌مندی از این امکان شوند.
حبیبی با تاکید بر اینکه اختلال روی داده در سامانه هوشمند عرضه سوخت، در سهمیه بنزین و همچنین ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت خودرو‌ها تغییری ایجاد نمی‌کند، ادامه داد: مردم از این خبر مطلع شده‌اند و نسبت به این مهم اطمینان داشته باشند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان تاکید کرد: همه ۶۷ جایگاه عرضه سوخت در استان فعال هستند و ارائه خدمت می‌کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار