مدیر مشارکت مردمی مرکز ماده ۱۶ مواد مخدر:
انتظار این است که افرادی که در این مرکز بهبود پیدا میکنند به چرخه اشتغال برگردند.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 21 December 2023

مهدی رفیعی: به گزارش خبرگزاری تابناک مازندران ، دکتر «سید صادق موسوی» مدیر مشارکت مردمی مرکز ماده ۱۶ مواد مخدر در آیین افتتاح مرکز دولتی نگهداری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد استان مازندران در شهرستان بابل با حضور سردار وحیدی «وزیر کشور»، سردار مومنی «دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور»،دکتر حسینی‌پور «استاندار مازندران»، «فرمانده انتظامی مازندران»،«جانشین سپاه کربلا»، «فرماندار»،«نمایندگان مجلس»و«بخشدارگتاب» اظهار داشت:اعتیاد یک آسیب بزرگ است و برای همین برای مرتفع کردن قسمتی از آسیب ها این مرکز درمانی ایجاد شد.

خیر طلائی کشور خاطرنشان کرد:از همه انجمن‌ها و کسانی که برای این کار وقت می‌گذارند تشکر می‌کنم، آن فرد معتادی که کنار خیابان افتاده را از خودمان بدانیم و برای درمان آنها  تلاش کرده و خیران این استان که گمنام هستند دلسوزانه در این امر قدم برداشته و در حد توان برای حل این معضل اجتماعی خانمان سوز کمک خواهند کرد.

وی افزود:این مرکز با ظرفیت حدود ۵۰۰ نفر افتتاح شد و در ادامه ظرفیت آن به ۱۰۰۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد:برای تجهیز این مرکز مراسم گلریزان با حضور جمعی از مسئولین و خیرین استان در روز شنبه ۲ دی ساعت ۱۵:۳۰ در سالن شماره یک استانداری برگزار خواهد شدو از همه خیرین بزرگوار برای شرکت در این مراسم دعوت بعمل می‌آید.

وی در پایان گفت:ان شاالله روزی برسد که این معضل اجتماعی ریشه کن شده و ما جشن پایان این بیماری را در این مرکز برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار