فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۵ هزار و ۱۰۰ بسته ویژه شب یلدا بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 21 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، سرهنگ احمد حسنوند عصر امروز در حاشیه برنامه توزیع بسته بین نیازمندان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵ هزار و ۱۰۰ بسته غذایی ویژه شب یلدا بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع شد.

وی اظهار داشت: به دستور فرمانده کل سپاه و مساعدت فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در راستای رزمایش کمک مومنانه در شب یلدا بسته‌های غذایی ویژه این شب بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با استفاده از ظرفیت خیرین، پایگاه‌ها وحوزه‌های مقاومت بسیج برای شب یلدا ۵ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی که شامل اقلام و خوراکی متنوع و مخصوص شب یلداست را تهیه کرده است.

حسنوند افزود: برای تهیه این تعداد بسته معیشتی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده که این بسته‌ها همزمان با شب یلدا، بین خانواده‌های کم‌برخوردار و نیازمند توزیع شده است.

وی اظهار داشت: در راستای حمایت از خانوار‌های نیازمند و کم‌برخودار، سپاه بسته‌های معیشتی و خوراکی‌های شب یلدا را تهیه نموده تا در این شب که خانواده‌های ایرانی، بلندترین شب سال را جشن می‌گیرند، هیچ خانواده‌ای شرمنده اعضای خانواده نشود و همه در این شب در کنار هم شاد باشند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار