جانشین فرمانده بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت : ماموریت‌های بسیج سازندگی ایلام توسط 1200 گروه جهادی درحال انجام است.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 23 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ روح بخش افزود : کارهای بسیج سازندگی کارهای مشارکتی است، گروه جهادی از طریق خیرین آورده‌ای دارد و ما به عنوان مکمل طرح و اینکه یک انگیزه‌ای باشد که طرح کامل شود از محل اعتبارات در این راستا کمک می‌کنیم.

وی اظهار کرد :  بعضی از برنامه‌های ما به صورت تفاهم نامه‌ای با دستگاه‌های اجرایی است، در این موضوع نیز دنبال تصدی گری نیستیم، دنبال این هستیم که با حداقل اعتبار ممکن و حداقل زمان این کار را انجام دهیم.

سرهنگ روح بخش ادامه داد :  سازمان بسیج سازندگی ماموریت خود را در قالب چند قرارگاه انجام می‌دهد، یک قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی و یک قرارگاه اقتصاد مقاومتی است که ذیل این قرارگاه‌ها واحدها و مدیریت‌های مختلف به صورت هدفمند و مسئله محور فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند و ماموریت‌های محرومیت زدایی و آنچه که مربوط به رفع محرومیت از نقاط محروم در قالب قرارگاه محرومیت زدایی اجرا می‌شود.

وی گفت :  یک مخزن آب هزار مترمکعبی را در شهر مهر داشتیم که اگر این در پروسه پیمانکاری و چرخه اداری انجام می‌شد ۶ ماه زمان می‌برد و ما توسط گروه‌های جهادی به مدت کمتر از یک ماه این پروژه را توسط گروه‌های جهادی اجرا کردیم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار