نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: فرصت‌های طلایی که از خون شهدا خداوند نصیبمان کرده را متاسفانه بدون توجه از کنار آن رد می‌شویم و این در حالی بوده که جایگاه رهبران انقلاب اسلامی جایگاه افضل است.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ 23 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با مسوولان دفاتر نمایندگی، ولی فقیه و تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا (ع) استان اظهارداشت: خداوند را به خدایش بشناسید همان که در سوره مبارکه حمد فرموده: «خداوند را به رب العامین و رحمت واسعه اش بشناسید».

وی ادامه داد: باید در تشریح برنامه‌های حیات که در واقع همان دین بوده خداوند را شناخت.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه منحصر ذات مقدس خداوند شایسته عبادت بوده و غیر از او مؤثر نیست، تصریح کرد: قدرت چاره و نیرو منحصر در دست خداوند ولا غیر است.

عبادی با بیان اینکه راه خداوند، راه مستقیمی بوده و در آن کجی وجود ندارد و منتهی به همه نعمت‌ها می‌شود، یادآور شد: همه آنچه که نعمت شمرده می‌شود نتیجه راه خداوند بوده و دور از هر گونه کفر ورزی و گمراهی است.

وی افزود: خداوند رب‌العالمین بوده و مصادیق میدانی آن به تعداد همه آفرینش‌های است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان در ساخت ماشین آلات از آفرینش‌های الهی تقلید می‌کند، بیان داشت: اگر به حرف پیشوای خود به خوبی گوش دهیم و به آن عمل نماییم بدون شک هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

عبادی با اشاره به اینکه هستی هدف دارد و آن کمال است، افزود: رسول را به رسالتش باید بشناسیم و مایه شناخت پیامبران حقیقی مکتبشان بوده و این مکتب همان رساندن انسان‌ها به کمال واقعی است.

وی اضافه کرد: اسلام براساس گزینش بهترین‌ها جامعه را اداره می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: در رهبری و امامت و پیشوایی بنیاد گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری همه اذعان دارند که در آن جهل و هوای نفسانی وجود ندارد و مصداق بارز رهبری بوده و آنچه رهنمورد می‌کنند کمال انسانی و مطلب ائمه اطهار است.

عبادی با اشاره به این که فقیه عادل، شجاع و مسلط بر خویشتن را باید از جایگاهش شناخت، تصریح کرد: فرصت‌های طلایی که از خون شهدا خداوند نصیبمان کرده را متاسفانه بدون توجه از کنار آن رد می‌شویم و این در حالی بوده که جایگاه رهبران انقلاب اسلامی جایگاه افضل است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، نیرو‌ها قانون مندی هستند، خاطرنشان کرد: امنیت کشور که نعمت بزرگی برای تمام اقشار جامعه بوده از آثار مکتبی بودن نیرو‌های مسلح است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار