شهردار نهاوند از کاشت 850 نهال سرو در نهاوند به یاد شهدای والامقام شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱ 08 March 2015

شهردار نهاوند از کاشت 850 نهال سرو در نهاوند به یاد شهدای والامقام شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس؛شاهین فرجی‌فر هفته درختکاری را فرصت مغتنمی برای توجه بیشتر به طبیعت دانست و اظهار کرد: در این هفته می‌توان با غرس نهال در مناطق مستعد و نیازمند، بخشی از کمبودها را جبران کرد که در این راستا همه ساله شهرداری نهاوند برنامه‌های متنوعی را به اجرا می‌گذارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ درخت و درختکاری و حفظ فضای سبز یکی از اساسی‌ترین راه‌های توسعه اجتماعی است، هدف از اجرای برنامه های هفته درختکاری را افزایش ارتباط شهروندان با طبیعت عنوان کرد.

شهردار نهاوند افزود: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای نهاوند، شهرداری در نظر دارد همانند سال گذشته 850 نهال سرو را با حضور خانواده‌های معظم شهدا و با اهدای سند سبز به آنها در پارک مهدیه به نشانه حمایت از فضای سبز و منابع طبیعی غرس کند.

وی اظهار داشت: هدف از برنامه‌های هفته درختکاری مطابق با سالیان گذشته ترویج فرهنگ غرس نهال، نگهداری از درختان به عنوان میراث آیندگان و افزایش علاقمندی مردم به طبیعت و محیط زیست است.

فرجی ‌فر دیگر برنامه‌های هفته درخت کاری در نهاوند را برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع فضای سبز، توزیع بروشور، توزیع نهال رایگان در بین شهروندان، نواختن زنگ درخت کاری، غرس نهال توسط دانش آموزان و اهدای گلدان‌های آویزان برای زیبایی منظر شهری به آپارتمان ‌های واقع در خیابان خاقانی بر اساس معیارهای مورد دانست.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار