مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی بصیرت و ولایت‌مداری را از عمده صفات خلق حماسه ۹ دی دانست و گفت: از بصیرت در آیات و روایات و آموزه‌های دینی زیاد یاد شده است‌.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 30 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین حامد شاهبیکی، مسوول شواری سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی امروز در مراسم محوری ۹ دی در مهدیه سربیشه ضمن گرامیداشت این حماسه اظهار داشت: حماسه ۹ دی نباید کمرنگ و از یاد‌ها برود روز به روز و سال به سال باید این حماسه و یوم‌الله بیشتر یادآوری و زنده شود.

وی ادامه داد: بصیرت به عنوان یک گذاره دینی، فرهنگی و اجتماعی برای بیداری، بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی افراد جامعه است که باید همیشه مورد توجه باشد.

مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی بصیرت و ولایت‌مداری را از عمده صفات خلق حماسه ۹ دی دانست و افزود: از بصیرت در آیات و روایات و آموزه‌های دینی زیاد یاده شده است.

شاهبیکی ادامه داد: در روایات داریم که انسان بی بصیرت، انسانیتش مورد تردید است و نبود بصیرت سبب می‌شود دوست دشمن برای انسان یکسان باشند همانطوری که در فتنه ۸۸ اشخاص مطرح و نخبه این نظام بر اثر بی‌بصیرتی دوست و دشمن را تشخیص نداده و مقابل نظام و ولایت ایستادند.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ همچنان ادامه دارد فقط شیوه و روش آن عوض شده است، تصریح کرد: دشمنان امروز با جنگ شناختی و ترکیبی سعی در نشاندن دادن ناکارآمدی نظام و انقلاب اسلامی هستند و درصدد وارونه جلوه دادن حقایق و پیشرفت‌های این نظام انقلاب هستند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار