مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه چهار کاروان از کرمانشاه به حج عمره اعزام می‌شوند، گفت : اولین اعزام چهاردهم دی‌ماه امسال است.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ 31 December 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سعید کریمی‌خو مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : پس از هشت سال وقفه تعداد چهار کاروان حج عمره مفرده برای اعزام زائران سرزمین وحی در سال جاری برای استان کرمانشاه تعیین شده است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تعداد ۶۰۰ نفر از ثبت نام شده‌های سال ۸۵ و ۹۰ در اولویت قرار گرفته‌اند که تعداد ۴۴۶ نفر به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

وی گفت: از استان کرمانشاه دو کاروان اهل تشیع و دو کاروان اهل تسنن اعزام خواهند شد که با توجه تقاضای زائران در حال رایزنی هستیم که تعداد این کاروان‌ها افزایش پیدا کند.

کریمی‌خو خاطرنشان کرد: اولین اعزام چهاردهم دی‌ماه سال‌جاری مربوط به کاروان اهل سنت است که این اعزام‌ها از فرودگاه حضرت امام (ره) تهران انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: پرواز کاروان دوم اهل تسنن در تاریخ پانزدهم دی‌ماه و اعزام کاروان سوم و چهارم که تشیع هستند به ترتیب در تاریخ هشتم و هجدهم بهمن انجام خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هزینه عمره مفرده برای هر زائر تقریبا ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

وی با تاکید بر اینکه گذرنامه زائران باید از زمان اعزام هفت ماه تاریخ داشته باشد، یادآوری کرد: گذرنامه‌های زیارتی که در اربعین صادر شده برای عمره قابل قبول نیست.

کریمی‌خو تصریح کرد: زائران متقاضی حج عمره باید کارت تزریق واکسن مننژیت و کرونا را همراه داشته باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار