مدیرکل بازرسی توانیر:
مدیرکل بازرسی توانیر با بیان اینکه پاسخگویی به شکایات یک امر مقدس است، گفت: صنعت برق به عنوان پیش قراول خدمت به مردم باید الگوی سلامت نفس و منزه از هر گونه تخلف باشد.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 01 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ مجید برنگی در جلسه کمیته سلامت اداری شرکت توزیع نیروی برق ایلام اظهار داشت: متولیان امر پاسخگویی به شکایات باید بدانند مسولیت یکی از مهم ترین فرآیند های رشد و توسعه سازمان بر عهده آن هاست چرا که هر شاکی می تواند منعکس کننده یک نقص یا یک ایراد در شیوه اداره سیستم باشد یا با طرح پیشنهاد امکان بهره وری بیشتر را برای مدیران و تصمیم گیران سازمان فراهم می سازد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سلامت اداری توجه به گلوگاه های فساد و جزئیات کوچک است افزود: صنعت برق به عنوان پیش قراول خدمت به مردم باید الگوی سلامت نفس و منزه از هر گونه تخلف باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام نیز با تقدیر از حضور مدیرکل بازرسی توانیر در استان بیان کرد: این شرکت در حوزه سلامت اداری در دو سال اخیر کارهای اساسی را انجام داده و از جمله آن ها می توان به تغییر فرایند های سنتی خرید به سیستم های الکترونیکی، اهتمام به خرید فقط از طریق سامانه دولت و اصلاح سیستم حمل و نقل اشاره کرد.

ولی اله ناصری اظهار داشت: در حوزه پاسخگویی هم اقدامات خوبی انجام شده است و در این حوزه نیز باید به برگزاری برنامه های مدون و منظم ملاقات مردمی در دوشنبه های هر هفته، برگزاری چهار دوره میز خدمت در نماز جمعه، برگزاری نشست های حضوری و مجازی با اصحاب رسانه و نیز کسب رتبه برتر حوزه رضایتمندی مردم در جشنواره شهید رجایی امسال اشاره کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار