کد خبر: ۱۱۴۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 01 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، حضور دکتر رجبی مديرکل ورزش و جوانان، معاونین، مسئولان بسیج ورزشکاران، رئیس و اعضای هیات رئیسه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی جلسه هماهنگی و برنامه ریزی رویدادهای آینده این ورزش برگزار شد.
پیروھمین جلسہ مشترکی برای برگزاری مراسم شاخص کشوری بہ نام (روایت حبیب) دراستان مازندران باحضور مدیرکل کمیتہ امدادامام خمینی رہ استان و مدیرکل حوزہ ھنری انجام شد. 

 


دراین نشست چگونگی برنامہ ھای این مناسبت فرھنگی ھنری ورزشی ازسوی مسئولین دکتررجبی بہ بحٹ و برسی گذاشتہ شد و سین برنامہ اجرایی ودردستورکارقرار گرفت درادامہ گزارش کلیات پیشرفت برنامہ ھای انجام شدہ ازسوی دکتر ییلاقی بہ استحضار مسئولین رسید درادامہ
مديرکل ورزش و جوانان در این جلسه با گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی و تقدیر و تشکر از زحمات رئیس و هیات رئیسه ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت : قهرمانان و پهلوانان این مرز و بوم همراه با زورخانه و پهلوانی مانوس بوده اند و اهمیت این رشته ورزشی به واسطه رویکرد مذهبی و حماسی آن است.
وی افزود؛ مقام معظم رهبری تاکید و نگاه ویژه ای به این ورزش دارند و لذا باید برای توسعه همه جانبه این ورزش ملی برنامه ریزی کنیم.
دکتر رجبی در بخش دیگری از این نشست با بررسی وضعیت زورخانه های استان گفت : افزایش زیرساخت ها خوب است اما باید به بهره وری اماکن موجود هم توجه کنیم و فقط داشتن سخت افزار مهم نیست بلکه چگونه استفاده کردن نیز مهم است.
▫️
گفتنی است ؛ روح الله طور سوادکوهی رئیس هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی مازندران نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این رشته ورزشی، خواستار نگاه ویژه مسئولان استان برای افزایش تعداد زورخانه های استان شد.دکترسوادکوھی مربی تیم ملی پی گیری مجدانہ از مدیرکل ورزش وجوانان درمورد افتتاح زورخانہ دردھہ فجرراخواستارشد دراتمام جلسہ ھیئت رئیسہ این سبک از محل پروڑہ ورزشی ساختمان زورخانہ و نمازخانہ درجوارشھید خوشنام بازید بعمل اوردہ و باشھید والامقام تجدید پیمان بستند 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار