سرپرست حوزه هنری استان کردستان گفت: مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در زورخانه‌ جهان پهلوان تختی بیجار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 01 January 2024

به گزارش تابناک کردسان و به نقل از فارس، افشین آزادی اظهار کرد: در شب میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز ولادت امام خمینی (ره)، هم‌زمان با چهارمین سالروز شهادت سردار دل‌ها برنامه شب خاطره روایت «جهان‌پهلوان حاج قاسم سلیمانی» سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ساعت ۱۹ در زورخانه جهان پهلون تختی بیجار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه در قالب سومین رویداد ملی «روایت حبیب» با شعار «شهید القدس» و روایت‌گری و خاطره‌گویی هم‌رزمان شهید سلیمانی و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی از جمله شعرخوانی، سرود، اجرای ورزش پهلوانی و باستانی و همچنین آیین گلریزان برای آزادی تعدادی از مادران زندانی جرائم مالی غیرعمد به صورت سراسری برگزار می‌شود.

آزادی افزود: در این مراسم ورزشکاران و پهلوانان این عرصه به یاد شهید سلیمانی که از ورزشکاران و پهلوانان ورزش‌های باستانی بودند با حضور و هنرنمایی مرشد زورخانه به اجرای آئین ورزش باستانی می‌پردازند.

وی با دعوت از عموم علاقه‌مندان جهت حضور در این مراسم گفت: این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولان، هنرمندان و مردم به همت حوزه هنری شهرستان بیجار و هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بیجار در پیاده راه شهید اردلان، زورخانه جهان پهلوان تختی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، از ۱۰ تا ۱۷ دی به عنوان هفته مقاومت و ۱۳ دی روز جهانی مقاومت نامگذاری شده است.

برچسب ها: کردسان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار