مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان گفت: معدن گوزلدره معدنی به تازگی کشف شده است و شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان مجوز اکتشاف ۱۰ میلیون تنی را در آن معدن دریافت کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 02 January 2024

تابناک خوزستان: سیدوحید سیدعلی مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان با اشاره به اهداف ایجاد این شرکت اظهار کرد: با مصوبه هیئت ‌مدیره فولاد خوزستان، شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان با هدف تامین پایدار مواد اولیه در حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری و مشارکت شکل گرفت.

وی ادامه داد: با گذشت دو سال از فعالیت شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان، سرمایه ثبتی این شرکت یک هزار میلیارد تومان است که این مسئله اتفاق بسیار مهمی است.

سیدعلی فعالیت در حوزه معدن را بسیار پیچیده دانست و گفت: تا قبل از ایجاد شرکت توسعه معادن، سندی در کشور در خصوص تملک معادن وجود نداشت اما در حال حاضر 18 معدن مورد ارزیابی قرار گرفته است و به زودی در شرکت فولاد خوزستان اتفاقات خوبی می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه معادن دارای تعاریف خاصی هستند در خصوص معدن گوزلدره گفت: معدن گوزلدره از جمله معادنی است که در استان زنجان قرار گرفته است و در این معدن طی ۹ ماه، به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ متر حفاری انجام شده است و با استفاده از دانش و تجارب، معدن گوزلدره با ظرفیت ۱۰ میلیون تن سنگ آهن مگنتیت شناسایی شد.

سیدعلی با بیان اینکه این شرکت دارای دپارتمان اکتشاف و استخراج است، افزود: ما به این دپارتمان‌ها افتخار می‌کنیم و فولاد خوزستان با تولید سالانه قریب به ۴ میلیون تن محصولات فولادی، یکی از بازیگران اصلی تولید فولاد میانی کشور به حساب می‌آید.

وی همچنین یادآور شد: معدن گوزلدره معدنی به تازگی کشف شده است و شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان مجوز اکتشاف ۱۰ میلیون تنی را در آن معدن دریافت کرده است.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار