معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت : در آستانه‌ برگزاری انتخابات، کرسی‌های آزاداندیشی نقش مهمی در راستای ایجاد شور انتخاباتی دارد.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 03 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدسبحان حسنی در نشست مرحله استانی رویداد سراسری کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت :  امروز امپراتوری رسانه‌ای استکبار در تلاش است مردم را از انقلاب دور و انتخابات و مشارکت مردم در انتخابات را بی‌اثر جلوه دهد.

وی افزود : رسانه‌ها باید بر اساس واقعیت‌ها دستاوردهای نظام را اطلاع‌رسانی و مسایل را برای کسانی که خلاء شناختی دارند و به ویژه جوانان تبیین کنند؛ فراموش نکنیم نظام اسلامی با خون هزاران شهید آبیاری و حفظ شده است

حسنی ادامه داد : دانشگاه‌های استان دارای عناصر برجسته و نخبگان علمی، فرهنگی و پژوهشی هستند و رقابت آن‌ها با دانشجویان دانشگاه‌های بزرگ کشور و کسب افتخار به ویژه در سال‌های اخیر قابل تقدیر است.

وی مطرح کرد : دانشگاه‌های استان منشا دانایی، بصیرت و دانش‌افزایی هستند و مسئولان استان به دنبال پیوستگی دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی هستند تا از این مسیر توسعه‌ استان شتاب بیشتری گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تاکید کرد : مدیران دستگاه‌های اجرایی با الگوگیری از ساختارهایی مثل کرسی‌های آزاداندیشی، دستاوردها و چشم‌اندازها را در دانشگاه‌ها و در جمع دانشجویان بیان کنند و پاسخ‌گوی سئوالات جامعه‌ دانشگاهی باشند.

حسنی  گفت : پاسخ‌گویی به شبهاتی که دشمن و جبهه‌ استکبار ایجاد می‌کند یکی دیگر از مهم‌ترین کارکردهای مهم کرسی‌های آزاداندیشی است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار