کد خبر: ۱۱۴۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ 03 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، حضور استاندار مازندران در پایتخت جهت شرکت در جلسات مهم با سران قوا و اعضای هیات دولت فرصت مناسبی است جهت رایزنی با دستگاه های مختلفی که می توان توسعه استان را در تعامل با آن ها جست / اقتصاد دریامحور از جمله موضوعاتی است که در سایه سیاست های دولت سیزدهم و پیگیری های استاندار، اکنون در ریل توجه و توسعه قرار گرفته است که دیدار با مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی در روز گذشته در همین راستاست. ‎

باید تصریح کرد که برگزاری جلسات اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، دانش بنیان، استارتاپی و فرهنگی از جمله مناسبات و تعاملاتی است که استاندار مازندران در نشست با مدیران ارشد ملی جستجو می کند.

مقام عالی دولت در استان روز سه شنبه با حضور در صندوق توسعه صنایع دریایی در دستور کار قرار داد و ساعاتی را در حضور کارشناسان و متخصصان حوزه اقتصاد دریایی حضور داشت و نتایج مهم اجرایی و کاربردی حاصل گردید.

در این نشست که در محل صندوق برگزار شد مقرر گردید طرح های نیمه تمام با موضوع دریا در دستور کار عاجل قرار گیرد.

مقرر شد؛ با محوریت اداره کل صمت استان، اهمیت و معرفی صندوق برای تجار، صادر کنندگان و مدیران اقتصادی به خصوص بخش خصوصی در اولویت قرار گیرد و تعداد پرو‌ژه های توسعه ای و ضمانت اقتصادی افزایش یابد.

مقام عالی دولت در مازندران از این صندوق خواست تا پروژه های مطالعه شده و عملیاتی زود بازده را در بازه زمانی کوتاه اجرایی کند و استان مازندران نیز آمادگی ایجاد حوزه های وسیع گمرکات، کشتی سازی، صید ماهیان و کمک به صیادان، حمل و نقل کالاها را دارد.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی از سپردن طرح مطالعاتی مازندران به دانشگاه ها استقبال کرد و آن را از درایت و تدبیر استاندار دانست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار