فرمانده کل سپاه با حضور در بیمارستان از مجروحان انفجار تروریستی کرمان عیادت کرد.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ 05 January 2024

 

عیادت سردار سلامی و زینب سلیمانی از مجروحان انفجار

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از کرمان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی که شب گذشته برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی انفجار به کرمان سفر کرده بود پس از بازدید محل انفجار و حضور در گلزار شهدای کرمان، صبح امروز به بیمارستان‌های محل بستری مجروحان رفت و ضمن عیادت از همه مجروحان در جریان وضعیت درمان آن‌ها قرار گرفت.

در این بازدید که زینب سلیمانی دختر حاج قاسم سلیمانی و بهرام عین اللهی وزیر بهداشت نیز حضور داشتند، سرلشکر سلامی در گفت وگویی کوتاه با برخی مجروحان در جریان وضعیت آن‌ها قرار گرفت.فرمانده کل سپاه در ابتدا به بیمارستان باهنر رفت و ضمن عیادت از مجروحان انفجار روز گذشته، در گفتگو با مسئولان بیمارستان در جریان وضعیت درمان آن‌ها قرار گرفت و برای همه مجروحان آرزوی بهبودی کرد.

در این بازدید و عیادت وزیر بهداشت ضمن تشریح وضعیت مجروحیت افراد بستری در بیمارستان، آخرین وضعیت روند درمان را برای فرمانده کل سپاه تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز گذشته به کرمان سفر کرد و پس از ورود به این استان بلافاصله به گلزار شهدای کرمان رفت.

بعد از ورود سرلشکر سلامی به گلزار شهدای کرمان با استقبال و درخواست مردم برای انتقام مواجه شد و مردم حاضر در گلزار با سر دادن شعار" سپاه پاسداران انتقام انتقام" خواستار برخورد با عاملان انفجار تروریستی امروز کرمان شدند.

گفتنی است ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه و در ۱۵:۱۷ دقیقه بعد از ظهر ۱۳ دی ماه سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دو انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد که حادثه اول در ورودی گلزار شهدای کرمان و حادثه دوم در ورودی تخت درگاه قلی‌بیگ اتفاق افتاده است که در این حادثه تعداد زیادی از هموطنان مصدوم و شهید شدند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار